Beschrijving
Startdatum: 22-10-2018
Einddatum: 31-12-2018
Optie tot verlenging: ja
Uren per week: 20
Opdracht omschrijving
Hoe zet je de inwoner centraal en maak jij het verschil in je gesprekken?
Hoe help je de klant professioneel, vriendelijk, hulpvaardig en vakkundig?
Want onze kernwaarden zijn de basis van waaruit we handelen. Vertrouwen, integer en betrouwbaar, klantgericht, omgevingsbewust en doel- en resultaatgericht.
Deze kernwaarden passen we toe in het gesprek aan de telefoon of aan de balie.
Wat ga je doen?
Je bent het aanspreekpunt voor inwoners, bedrijven en instellingen die (aan)vragen hebben over de publieke dienstverlening van de gemeente Waadhoeke (servicebalie en burgerzaken).
Werkzaamheden
-
Je behandelt 1e lijns aanvragen op diverse aan (o.a.) burgerzaken gerelateerde terreinen
-
Je beantwoordt 1e lijns vragen van burgers m.b.t. onder andere burgerzaken telefonisch, aan de balie, per post en via social media
-
Je ontvangt bezoekers, staat deze te woord en verwijst deze indien nodig door
-
Je verricht diverse administratieve werkzaamheden en registreert klantvragen, waaronder begraafplaatsenadministratie
-
Je verzorgt de uitgifte van diverse documenten. Zoals gehandicaptenparkeerkaarten en parkeervergunningen.
Profiel
Je bent klantgericht, oplossingsgericht en integer. Verder beschik je over goede administratieve en communicatieve vaardigheden en ben je accuraat.
Eisen
Beschikbaarheid
Je bent inzetbaar vanaf 22 oktober tot en met 31 december voor 20 uur per week.
Je voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.
Je dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.
Gunningscriteria (wensen)
-
Minimaal een afgeronde MBO (niveau 3) opleiding
-
Ervaring in een soortgelijke functie
-
Specifieke kennis en ervaring op het gebied van servicebalie en telefonie
|