Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
2257
 
Opdracht
Secretaresse Bestuur en Kabinetszaken
 
Sluitingsdatum
2018-11-05 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Management support
 
Provincie
Noord-Holland
 
Beschrijving
Startdatum: z.s.m.
Duur: 2 maanden
Optie tot verlenging: mogelijk maar nog niet bekend
Uren per week: 32-36
 
 
Opdracht
Je functie als Secretaresse Bestuur en Kabinetszaken is veelzijdig en boeiend.
Naast het beheren van de agenda’s voor Burgemeester, wethouders en gemeentesecretaris, behandel je de post voor deze personen (signaleren, afdoen, archiveren, etc.).
Je verzorgt de correspondentie, je bent eerste aanspreekpunt voor bestuurders en externen die bestuurders willen spreken.
Je werkt tekstverwerkingsopdrachten uit en bereidt vergaderingen voor. Andere taken zijn: bezoekers ontvangen, bijeenkomsten regelen en het bijhouden van de declaraties van bestuurders.
Je werkzaamheden kabinetszaken bestaan uit onder andere uit het behandelen van aanvragen voor gemeentelijke onderscheidingen, informeren en overleggen met betrokkenen,
opstellen van advies, organiseren van de uitreiking van onderscheidingen en terugkerende bijeenkomsten zoals de lokale Veteranen dag en de 4 mei herdenking.
Je vervangt bij calamiteiten de collega’s die de agendering van vergaderingen B&W, commissies en raad verzorgen.
 

Minimumeisen / knock-outcriteria
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als (directie)secretaresse of management assistent in de afgelopen 5 jaar bij een gemeente
 

Gunningscriteria (weging)
  • Minimaal een afgeronde secretariële MBO opleiding
  • Aantoonbare kennis van en/of aantoonbare werkervaring met kabinetszaken
 

Competenties
  • Snel kunnen schakelen
  • Talent hebben voor organiseren
  • Zorgvuldig
  • Flexibel
  • Representatief
  • Stressbestendig
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden
  • Digitaal vaardig

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht