Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
2260
 
Opdracht
BRP Specialist
 
Sluitingsdatum
2018-10-30 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Management support
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving
Startdatum: z.s.m.
Duur: 6 maanden
Optie tot verlenging: 2 x 6 maanden
Uren per week: 36
 

De gemeente is op zoek naar een enthousiaste BRP specialist.
De functie valt onder het team Basisregistraties binnen de afdeling Publiekszaken.
 
 
Opdracht
 
Binnen het team basisregistraties is er behoefte aan een ervaren BRP-specialist die het team op sleeptouw kan nemen met alle voorkomende BRP werkzaamheden.
Als BRP specialist voer je werkzaamheden uit voor de BRP en de burgerlijke stand en vind je het een uitdaging om de kwaliteit van de BRP hoog te houden en, waar mogelijk, te verbeteren.
 
Hiervoor zoeken wij iemand die ruime ervaring heeft op het vakgebied van de BRP, up to date kennis van (internationale) wetgeving op het gebied van burgerlijke stand en Privacy wetgeving.
Ook heb je ervaring met de zelfevaluatie en het schrijven en onderhouden van processen en procedures. 
 

De werkzaamheden

Als BRP specialist voer je de volgende taken uit:
  • Je adviseert en rapporteert over optimalisatie en aanpassing van beleid en uitvoeringsregels
  • Je verzorgt de intake, toetst en beoordeelt aanvragen en verzoeken aan de hand van beleid, wet- en regelgeving
  • Je adviseert over prioritering, toekenning en afhandeling van aanvragen en verzoeken
  • Je initieert, stuurt en draagt zorg voor de afhandeling van de formele besluitvorming
  • Je stelt beschikkingen, (advies-)rapportages, beoordelingen en correspondentie op
  • Je voert procedures, richtlijnen en regelgeving uit op een complex en breed terrein
  • Je verzamelt en beheert data en gegevens voor beleidsuitvoering
  • Je draagt zorg voor de afstemming van taken van betrokkenen bij het beleidsproces
  • Je bewaakt de verschillende uitvoeringsprocessen en -procedures en draagt zorg voor de toetsing van aanvragen en verzoeken
 

Gunningscriteria (weging)
 
  • Afgeronde opleiding op minimaal HBO bachelor niveau
  • Afgeronde vakopleiding GBA/BRP specialist
  • Minimaal 5 jaar werkervaring in de afgelopen 8 jaar als BRP-specialist bij een gemeentelijke organisatie
  • Aantoonbare ruime ervaring met eerste inschrijvingen, het aanleggen, actualiseren en corrigeren van persoonslijsten, het controleren van het berichtenverkeer, complexe mutaties en correcties BRP, beoordelen buitenlandse brondocumenten en adresonderzoeken
  • Aantoonbare werkervaring met het volbrengen van zelfevaluatie BRP en de kwaliteitsmonitor
  • Aantoonbare werkervaring met en kennis van het gebruik van CIPERS/IZRM/Iburgerzaken
 

Competenties
  • Secuur
  • Accuraat
  • Energiek
  • Flexibel
  • Stressbestendig
  • Dienstverlenend

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht