Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
001251
 
Opdracht
Projectmedewerker wegenbouw - ervaren toezichthouder/bestekschrijver 5fte
 
Sluitingsdatum
2013-11-14 23:55
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Riolering grond- en wegenbouw
 
Provincie
Gelderland
 
Beschrijving

Startdatum 06-01-2014
  30-06-2014
  40
  8
  2
  6


Afdeling Uitvoering Werken De afdeling Uitvoering Werken van de Provincie  is ondermeer verantwoordelijk voor de realisatie van de nieuwbouw en reconstructieprojecten van de provincie op het gebied van wegeninfrastructuur. Dit varieert van reconstructies van kruisingen tot het ontwikkelen van nieuwe tracés. De provincie heeft circa 1200 kilometer weg in beheer en onderhoud. De afdeling bestaat uit drie teams (Projectmanagement en Concessiebeheer (PMCB), Ontwerp en Realisatie Werken (ORW) en Aanbesteding, Bouwrechtelijke- en Grondzaken en Regiotaxi (ABGR). In totaal telt de afdeling momenteel circa 70 medewerkers. Een deel van de werkzaamheden wordt door uitbesteding gerealiseerd. ORW verzorgt de uitwerking en de uitvoering van de wegenbouwprojecten. De medewerkers van ORW maken ontwerpen, contracten (bestekken) en begeleiden de uitvoering van de wegenbouwprojecten.

Behoeftestelling
Deze offerteaanvraag betreft de inzet van vijf (5) projectmedewerkers Wegenbouw (ervaren toezichthouder/bestekschrijver) voor de in deze aanvraag beschreven activiteiten en maatregelen vanaf 6 januari 2014 tot en met 30 juni 2014 met de mogelijkheid van verlenging van de termijn voor de duur van maximaal tweemaal zes (6) maanden voor 40 uren per week.
- Het is mogelijk dat werkzaamheden moeten worden verricht buiten de reguliere werktijden. Hierbij wordt onderscheid gemaakt tussen verschoven werktijden en overwerk. Bij verschoven werktijden worden op werkdagen de werkzaamheden buiten de reguliere werktijd van 07.30 uur - 18.00 uur uitgevoerd in plaats van er binnen. Van overwerk is sprake als je werkzaamheden moet verrichten buiten de reguliere werktijd van 07.30 uur - 18.00 uur waarbij de overeengekomen uren in reguliere werktijd ook gewerkt is.

Verschoven werktijd
De werkzaamheden zullen worden verrekend op basis van het geoffreerde tarief, verhoogd met 25% = 125%.

Overwerk
De werkzaamheden zullen worden verrekend op basis van het geoffreerde uurtarief, verhoogd met de volgende percentages:
- Werkzaamheden op werkdagen tussen 07:30 uur -18:00 uur: basisloon = 100%
- Werkzaamheden op werkdagen tussen 05:30 uur - 07:30 uur en 18:00 uur -20:00 uur basisloon + 25% = 125%
- Werkzaamheden op werkdagen tussen 20.00 uur en 05.30 uur en dienstvrije dagen (zaterdag/zondag en feestdagen) basisloon + 50% = 150%

Extra’s
De toezichthouder moet beschikken over / door het detachteringsbureau worden voorzien van:
- veiligheidsschoenen;
- lap-top met mobiel internet, windows XP en Office (KPD wordt door de provincie geleverd);
- mobiele telefoon;
- auto;
- digitale camera.

De opdrachtgever zal voorzien in een veiligheidsjas/vest met provinciaal logo. De kosten van deze voorzieningen (inclusief de kosten van mobiel internet) worden geacht te zijn opgenomen in het uurtarief. Kosten voor zakelijke kilometers worden verrekend tegen een tarief van € 0,28 per km.

Aard van de werkzaamheden.
Toezichthouder:
- Verantwoordelijk voor dagelijks toezicht bij de realisatie van het project; draagt zorg voor de realisatie binnen de kaders van het bestek;
- Neemt, in overleg met de projectleider realisatie, binnen de kaders van het bestek beslissingen;
- Coordineren werkzaamheden van alle bij de uitvoering betrokken partijen. Initieert daartoe, in overleg met de projectleider, tijdig bouwvergaderingen en legt verslag daarvan en van de andere vergaderingen.
- Beoordeelt planning, wijze van uitvoering en het evt. kwaliteitsplan van de aannemer;
aannemer ingediende tekeningen en andere stukken en brengt hierover advies uit aan de projectleider realisatie;
- Neemt zelfstandig ad-hoc beslissingen over zaken welke de voortgang van het project kunnen belemmeren. Is hierbij in staat met eigen deskundigheid de technische en financiele consequenties van zijn beslissingen te overzien;
- Draagt zorg voor een veilige uitvoering van de werken.
Ziet toe op de deugdelijkheid van de afzettingen en omleidingsroutes en naleving van de ARBO- veiligheids- en gezondheidseisen;
- Draagt zorg voor een goede communicatie en informatieuitwisseling met bedrijven, burgers, politie ambulancedienst en brandweer. Een en ander in overleg met de projectleider;
- Houdt het dagboek bij, waarin omstandigheden, afspraken, werknemers, machines, vorderingen van het werk dagelijks worden vastgelegd; zodanig dat achteraf een goed beeld (technische en financiele omstandigheden) kan worden gevormd om beslissingen te nemen;
- Stelt weekrapporten, termijnstaten en de hoeveelhedenstaat van afrekening samen;
- Controleert mede de door de aannemer en derden ingediende rekeningen en declaraties Besteksschrijver
- Het schrijven van RAW-bestekken overeenkomstig de provinciale leidraad voor besteksoplossingen;
- Werkzaamheden (besteksschrijven) worden zelfstandig uitgevoerd onder aansturing van een projectleider Wegenbouw.


De kandidaat is een stevige persoonlijkheid die verstand heeft van de inhoud van een GWW-project en snel (vooraf) doorziet waar knelpunten en aandachtspunten liggen en daar ook op kan acteren. Kandidaat is klantvriendelijk en oplossingsgericht binnen zijn verantwoordelijkheden. De kandidaat is daarnaast zelfstandig, maar kan goed overweg met aansturing door projectleider op afstand.


U voegt een CV van maximaal 7 pagina's A4 toe. Het CV is in het Nederlands gesteld. NB. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u de toelichtingen van de gevraagde eisen en wensen in de applicatie in te vullen. U dient bij de beantwoording van alle wensen en eisen de antwoorden en beschrijvingen in het bijbehorende veld toelichting van het systeem/site in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV of alleen naar andere documenten bij de beantwoording/toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting


Tarief (inclusief alle kosten, exclusief BTW)
 
Minimaal: € 59,00
Maximaal: € 70,00




Inhoudelijke CV eisen
 
U dient bij de beantwoording van alle wensen en eisen de antwoorden en beschrijvingen in het bijbehorende veld toelichting van het systeem/site in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV of alleen naar andere documenten bij de beantwoording/toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting
 
U voegt een CV van maximaal 7 pagina's A4 toe. Het CV is in het Nederlands gesteld. NB. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u de toelichtingen van de gevraagde eisen en wensen in de applicatie in te vullen.
 
De kandidaat beschikt over minimaal vijf (5) jaar aantoonbare werkervaring binnen de afgelopen tien (10) jaar als zelfstandig toezichthouder. Er dient te worden toegelicht, met welke aantoonbare ervaring de kandidaat aan deze eis voldoet.
 
De kandidaat beschikt over een met een diploma afgeronde opleiding weg- en waterbouw op minimaal MTS-niveau of gelijkwaardig. Er dient te worden aangegeven over welke afgeronde opleiding de kandidaat beschikt.


Inhoudelijke CV wensen
30 % Geef aan of de kandidaat beschikt over aantoonbare kennis van toezicht op vergelijkbare wegenbouwprojecten (provinciale wegenbouwprojecten op provinciale wegen). Noem hiertoe de vergelijkbare wegenbouwprojecten (minimaal 2).
10 % Beschikt de kandidaat over aantoonbare kennis van de administratie van GWW-projecten in de uitvoering? Noem hiertoe de GWW-projecten (minimaal 2) waarbij de kandidaat zelfstandig de volledige administratie heeft gedaan.
5 % Heeft de kandidaat kennis van en ervaring met het opstellen van RAW-bestekken? Benoem daartoe minimaal twee projecten waarvan de kandidaat een RAW-bestek heeft opgesteld.
25 % Beschikt de kandidaat over aantoonbare ervaring met het zelfstandig toezicht houden op vergelijkbare wegenbouwprojecten (provinciale wegen)? Benoem een vergelijkbare wegenbouwproject waar de kandidaat ervaring heeft opgedaan met zelfstandig toezicht houden.
20 % Beschikt de kandidaat over aantoonbare ervaring met werken in vergelijkbare organisaties (als opdrachtgever en directie UAV intern). Benoem de vergelijkbare organisaties waar de kandidaat werkervaring heeft opgedaan.
10 % Heeft de kandidaat kennis van en ervaring met het werken met VISI Geef aan bij welk project de kandidaat ervaring heeft opgedaan met VISI.


Planning
04-11-2013 00:00
10-11-2013 23:55
11-11-2013 23:59
14-11-2013 23:55
15-11-2013 00:00
29-11-2013 23:59
 
Type opdrachtgever
Provincie
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht