Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
2269
 
Opdracht
I-adviseur
 
Sluitingsdatum
2018-11-06 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie, ICT (zakelijke automatisering), Fiscaal
 
Provincie
Noord-Holland
 
Beschrijving
Startdatum: week 46
Duur: 3 maanden
Optie tot verlenging: 1 x 2 maanden
Uren per week: in overleg
 
 
Taken en werkzaamheden
  • Uitvoeren impactanalyse in meerdere scenario’s voor koppeling key2belastingen, zaaksysteem en digitale belastingbalie;
  • Maken functioneel ontwerp koppeling en inrichting applicaties;
  • Opstellen van advies over uitvoering / project van het initiatiedocument en deze presenteren aan het MT.
 

Vereisten / knock-outcriteria
  • Een afgeronde opleiding op minimaal HBO bachelor niveau.
  • In de maanden november en december 2018 beschikbaar voor tenminste 10 dagen om de opdracht grotendeels op locatie uit te voeren. De 10 dagen zijn in overleg nader te bepalen.

Gunningscriteria
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met standaard zaak- en documentservice en Stuf zaken in de afgelopen 10 jaar.
  • Minimaal 3 jaar ervaring met het functioneel beheer en met het maken van functioneel ontwerpen van koppelingen en het uitvoeren van impactanalyses in de afgelopen 10 jaar.
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als I-adviseur bij een gemeente in de afgelopen 10 jaar.


Competenties
  • Goede communicatieve vaardigheden, je kunt goed schakelen in gesprekken met de leverancier (intern en extern) en de klant
  • Je redeneert vanuit het proces en vertaalt dit naar mogelijke oplossingen
  • Goede analytische vaardigheden en weet rekening te houden met verschillende belangen van stakeholders
  • Resultaatgericht en signaleert tijdig bij knelpunten

Voor een uitgebreide opdrachtomschrijving log je in op de inhuurdesk!
 
 

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht