Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
198949
 
Opdracht
Senior Bouwkundig Adviseur
 
Sluitingsdatum
2018-12-11 11:26
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Bouw en utiliteitsbouw
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving
Startdatum: 1-1-2019
Einddatum: 3-06-2019
Optie tot verlenging: 4 x 6 maanden
Uren per week: 24

Omschrijving werkzaamheden
Voor diverse nieuwbouw- en renovatiewerkzaamheden binnen onze eigen panden wordt vanuit de afdeling Vastgoed & Facilitair regelmatig bouwkundig advieswerkzaamheden verricht.
In verband met de planning van een aantal grotere projecten hebben wij het 1e halfjaar 2019 behoefte aan een ervaren senior bouwkundig adviseur. Mogelijk houdt deze behoefte aan na het 1e halfjaar van 2019.
Wij zijn daarom op zoek naar een enthousiaste senior bouwkundig adviseur die kennis en ervaring heeft over de gehele breedte van het begeleiden van renovatie en nieuwbouwprojecten.
Als sr. Bouwkundig Adviseur geef je invulling aan:
  • Het bouwkundig faciliteren van projectleiders
  • Het opstellen van een PVE bestek voor het slopen van complexere locaties
  • Het begeleiden van sloopprojecten
  • Het begeleiden van grootschalige renovatieprojecten
  • Het opstellen en begeleiden van aanbestedingen, nieuwbouw en renovatiewerkzaamheden
  • Tactische en strategisch advisering bij diverse onderhandelingen
  • Afstemming met interne- en externe stakeholders
  • Ondersteuning bieden bij bestuurlijke processen en besluitvorming
  • Gevraagd of ongevraagd adviseren over bouwkundige werkzaamheden
Je werkt zelfstandig en geeft daarmee een eigen(zinnige) bijdrage.
 
 
Kennis en expertise
 
Uit je CV en motivatiebrief (en indien uitgenodigd het matchgesprek) blijkt minimaal dat de je aantoonbaar (middels opleidingen, cursussen, werkervaring, voorbeeldprojecten) beschikt over (het is ter beoordeling aan de gemeente of hieraan wordt voldaan, inschrijver dient in de in te leveren documenten daarom duidelijk op onderstaande punten in te gaan):
 
  • Minimaal 5 jaar kennis en ervaring over de gehele breedte van het begeleiden van renovatie en nieuwbouwprojecten
  • Minimaal een afgeronde praktijkgerichte HBO-opleiding HTS Bouwkunde, of vergelijkbaar
  • Afgeronde specialisatie in directievoering, of vergelijkbaar
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring met onderhoudswerken aan specifieke monumentale panden (zoals musea)
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare ervaring met werken binnen middelgrote (75.000+) gemeenten
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare ervaring met de systemen Planon en Topdesk
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring met onderhandelen en conflictmanagement
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring met bestuurlijke processen en besluitvorming
  • Naast procesgerichte ook inhoudelijke kennis- en ervaring inbrengen binnen projecten

 

Competenties:

  • Samenwerken
  • Omgevingsbewustzijn
  • Resultaatgerichtheid
  • Nauwkeurig
  • Analyserend vermogen
  • Besluitvaardig
  • Creatieve mindset
  • Projectmatig werken
  • Probleem oplossend kunnen werken
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht