Beschrijving
Startdatum: 2-1-2019
Einddatum: 2-1-2020
Optie tot verlenging: mogelijk, maar nog niet bekend
Uren per week: 36
Wat verwachten we van jou?
In deze opdracht coördineer je alle soorten omgevingsvergunningaanvragen.
Je toetst op volledigheid, bestemmingsplannen, vergunningvrij bouwen en je zet adviezen uit bij de specialisten (omgevingsdienst, VRU en interne specialisten).
Je verzorgt de communicatie met de klant over de aanvraag, inclusief het opstellen van de besluiten.
Wij verwachten van jou dat je de voortgang van de omgevingsaanvragen met de daarbij behorende termijnen bewaakt.
Je bent stressbestendig en pro-actief, doordat je makkelijk op collega’s afstapt bij bijvoorbeeld vraagstukken/knelpunten.
Daarnaast moeten jouw collega’s met jou kunnen sparren, ben je een aanspreekpunt voor burgers en bedrijven en draag je bij aan het zoeken van oplossingen bij knelpunten.
Er wordt van jou verwacht dat je op de hoogte bent van de laatste ontwikkelingen op het gebied van wetgeving en jurisprudentie.
Gunningscriteria (weging)
-
Een afgeronde opleiding op minimaal HBO bachelor niveau in de richting Bouwkunde, Ruimtelijke Ordening en Planologie of vergelijkbaar
-
Afgerond diploma Ambtenaar Bouw- en Woningtoezicht 1
-
Afgerond diploma Ambtenaar Bouw- en Woningtoezicht 2
-
Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als Wabo casemanager bij of in opdracht van een gemeentelijke instelling
-
Aantoonbare kennis van de Wet ruimtelijke ordening, het Bouwbesluit en de Wabo, blijkend uit relevante werkervaring
-
Selectiegesprek in tweede beoordelingsfase
Competenties
-
Uitstekende communicatieve eigenschappen
-
Klant- en oplossingsgerichtheid
-
Planmatig en sterk in het bewaken van termijnen
-
Omgevingsbewust
-
Nauwkeurig
-
Politiek/bestuurlijk sensitief
-
Leiderschap
-
Digitaal vaardig
CV-eisen
Maximaal 4 pagina’s
Opgesteld in het Nederlands
Minimaal 2 referenties
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op 4 of 5 werkdagen: in ieder geval op maandag en donderdag, overige dagen in overleg.
|