Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
REQ04593
 
Opdracht
Administratief medewerker, 32u per wk
 
Sluitingsdatum
2013-11-15 09:32
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie, Management support
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving

Opdracht informatie 

Startdatum 2-12-2013
Einddatum 30-9-2014
Optie tot verlenging ja
Aantal posities 1

Aanvraag reden Piekwerkzaamheden

Wat ga je doen?
In het najaar van 2012 is in het kader van verbetering en optimalisering van de dienstverlening digitaal en zaakgericht werken geïntroduceerd in combinatie met het volledig in de cloud brengen van ICT. Er is nog geen besluit tot substitutie genomen waardoor het fysieke, papieren, archief nog leidend is.

Jij gaat je bezig houden met het op orde houden van de papieren dossiers bij de units en het afvoeren van dynamische dossiers naar het semi-statische archief. Vanuit het semi-statische archief ga je overeenkomstig de wettelijke en interne voorschriften archiefbestanden overdragen aan het streekarchief en zorgen voor rechtmatige vernietiging van dossiers. Je garandeert de opvraagbaarheid van dossiers.

 
Wat breng je mee?
Je bent communicatief vaardig en je werkt zelfstandig. Verder beschik je over:
• Een SOD I en II diploma (dan wel een diploma van een gelijkwaardige opleiding)
• Globale kennis van alle gemeentelijke processen.
• Je hebt tenminste 5 jaar ervaring met soortgelijke werkzaamheden.
• Je bent bekend met het programma IRS4all van Centric.
• Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.



Aanvraag gunningscriteria
Belang (1 = minst, 10 = meest)

- opleiding (de mate waarin deze aansluit op gestelde in aanvraag) 3
- competenties (de mate waarin deze aansluiten op gestelde in aanvraag)  2
- referentie 1
- relevante ervaring (de mate waarin deze aansluit op gestelde in aanvraag)  4
    

Uren en werkdagen
Aantal uur per week 32

Werkdagen
Maandag; Dinsdag; Woensdag; Donderdag; Vrijdag

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht