Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
001301
 
Opdracht
grondverwerver senior, 36 u per wk
 
Sluitingsdatum
2013-11-29 12:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Ruimtelijke ordening en milieu
 
Provincie
Friesland
 
Beschrijving

Startdatum 06-01-2014
31-12-2014
6
8
2

Hoe vaak kan er eventueel verlengd worden? 6
 

- voert alle werkzaamheden uit op het gebied van aankoop en verkoop van onroerende zaken;
- zorgt in dit verband voor de (administratieve) afhandeling van de overeenkomsten;
- voert onderhandelingen met de diverse betrokken partijen, het betreft een werkvoorraad van ca 35 lopende/ nieuwe dossiers;
- neemt initiatieven met betrekking tot doelmatige en maatschappelijk verantwoorde oplossingen en alternatieven in het aankopen en verkopen van onroerende zaken;
- adviseert projectverantwoordelijken ten aanzien van het opstarten van aankoop- en onteigeningsprocedures;
- adviseert over verpachting, verhuur en in gebruik gave van provinciale eigendommen;
- neemt deel aan overleg- en projectgroepen over de afstemming van verwerving.


 

kennis van de agrarische sector en gevoel bij de heersende mentaliteit in het (Friese) buitengebied. teamplayer beheersing van de Friese taal is een pre.


Tarief

Geen limieten

Inclusief alle kosten, exclusief BTW.



Inhoudelijke CV eisen

U voegt een CV van maximaal 3 pagina's A4 toe. Het CV is in het Nederlands gesteld. NB. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.

relevant HBO-diploma

minimaal zes jaar relevante ervaring op het gebied van grondverwerving en -aankoop / taxaties in de afgelopen acht jaar



Inhoudelijke CV wensen

20 % beëdigd rentmeester NVR
25 % aantoonbare werkervaring met taxaties op onteigeningsbasis en het werken met een taxatiecommissie
25 % kennis van, en minimaal drie jaar ervaring met, infraprojecten in de afgelopen vijf jaar
10 % minimaal drie jaar ervaring met bestuurlijke verhoudingen in de afgelopen vijf jaar door het werken in een politiek-bestuurlijke omgeving
10 % succesvol afgeronde opleiding van Larenstein Rentmeesterij en/of OTS Interstudie en/of Reed Business Academy en/of succesvol afgeronde opleiding PBNA/Elsevier grondverwerving en schadeloosstellingen
10 % certificering als registertaxateur bij vastgoedcert of een vergelijkbare instantie

 

Planning

21-11-2013 00:00

26-11-2013 12:00

27-11-2013 23:59

29-11-2013 12:00

29-11-2013 00:00

06-01-2014 23:59

 
Type opdrachtgever
Provincie
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht