Beschrijving
Startdatum 06-01-2014
Einddatum 31-12-2014
Uren per week 36
Uren per dag 8
Aantal verlengingen 2
Verlengingsperiode 6 maanden
Opdracht omschrijving
- voert alle werkzaamheden uit op het gebied van aankoop en verkoop van onroerende zaken;
- zorgt in dit verband voor de (administratieve) afhandeling van de overeenkomsten;
- voert onderhandelingen met de diverse betrokken partijen, het betreft een werkvoorraad van ca 35 lopende/ nieuwe dossiers;
- neemt initiatieven met betrekking tot doelmatige en maatschappelijk verantwoorde oplossingen en alternatieven in het aankopen en verkopen van onroerende zaken;
- adviseert projectverantwoordelijken ten aanzien van het opstarten van aankoop- en onteigeningsprocedures;
- adviseert over verpachting, verhuur en in gebruik gave van provinciale eigendommen;
- neemt deel aan overleg- en projectgroepen over de afstemming van verwerving.
gesprekken worden gevoerd op 12 december van 9.00 tot 12.30 uur en op maandag 16 december van 13.00 tot 16.00 uur.
kennis van de agrarische sector en gevoel bij de heersende mentaliteit in het (Friese) buitengebied.
teamplayer
beheersing van de Friese taal is een pre.
Tarief
Geen limieten
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.
Inhoudelijke CV eisen
U voegt een CV van maximaal 3 pagina's A4 toe. Het CV is in het Nederlands gesteld. NB. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.
relevant HBO-diploma
minimaal vier jaar relevante ervaring op het gebied van grondverwerving en -aankoop / taxaties
Inhoudelijke CV wensen
20 % beëdigd rentmeester NVR
25 % aantoonbare werkervaring met taxaties op onteigeningsbasis en het werken met een taxatiecommissie
25 % kennis van, en minimaal twee jaar ervaring met infraprojecten
10 % minimaal drie jaar ervaring met bestuurlijke verhoudingen in de afgelopen vijf jaar door het werken in een politiek-bestuurlijke omgeving
10 % succesvol afgeronde opleiding van Larenstein Rentmeesterij en/of OTS Interstudie en/of Reed Business Academy en/of succesvol afgeronde opleiding PBNA/Elsevier grondverwerving en schadeloosstellingen
10 % certificering als registertaxateur bij vastgoedcert of een vergelijkbare instantie
Planning
21-11-2013 00:00
Einddatum vragen 26-11-2013 12:00
Beantwoording vragen 27-11-2013 23:59
Sluiting publicatie 29-11-2013 12:00
Beoordeling offertes (vanaf) 29-11-2013 00:00
Verwachte terugkoppeling 06-01-2014 23:59
|