Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
nvt
 
Opdracht
Medewerker KCC receptie en telefonie, 32 uur per week
 
Sluitingsdatum
2013-12-05 12:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Management support
 
Provincie
Groningen
 
Beschrijving

Aanvang opdracht: 16-12-2013
Voltooiing opdracht: 31-3-2014
Optie verlenging: n.v.t.

Prijsstelling: €0 - €28 per uur
Vakgebied: Burger- & Publiekszaken

 

Uren: 32 per week
Aantal FTE: 2,4
Type dienst: 2B dienst

Wat ga je doen?
In deze afwisselende baan ontvang je bezoekers en geef je de bezoekers informatie, verstrek je formulieren etc. of je verwijst de bezoekers door. In het telefonisch informatiecentrum geef je zoveel mogelijk algemene informatie direct of verbind je de gesprekken door waar nodig.
Je informeert aanvragers over procedures, criteria e.d., je voert intakegesprekken, je adviseert over toekenning van aanvragen, je stelt rapportages op en tenslotte verzorg je de administratief procedurele afhandeling van een aantal produkten.
Je bewaakt de kwaliteit van de te verstrekken informatie door samenwerking met de backoffices gemeentebreed.
 

Wie ben je?
Je hebt een MBO werk- en denkniveau en enige ervaring met soortgelijke werkzaamheden. Natuurlijk kun je goed met mensen om gaan en ben je klantgericht. Je bent je bewust van de rol die je als vertegenwoordiger van de gemeente Oldambt hebt en je eigen invloed hierop.
Samen met je team zet je je voor 100% in om je doelen en resultaten te bereiken.
Je bent iemand die van aanpakken weet. Je speelt graag in op de behoeften van de klant en goed presteren is jouw motto. Word en Excel hebben geen geheimen voor jou en je maakt je eventuele andere systemen snel eigen. Verder ben je stressbestendig, flexibel en denk je actief mee over hoe we de klantgerichtheid kunnen verbeteren.
 
Toelichting op rooster
2x 32 uur (0,89fte) 1x 24 uur (0,67fte)
Dienstencategorie
Andere diensten
 
 
Eisen
werk- en denkniveau
MBO diploma
 
 
werkervaring
minimaal 1 jaar werkervaring als receptioniste/telefoniste
Referentie vereist
 
 
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: Gesprekkenronde
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
 
 
Weging:
Relevante werkervaring
optie A: 1 jaar relevante werkervaring 50%
optie B: 1 jaar relevante werkervaring bij een gemeente 35%
optie C: meer dan 1 jaar relevante werkervaring optie D: meer dan 1 jaar relevante werkervaring bij een gemeente 15 %
 

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht