Beschrijving
Startdatum
|
1 januari 2014
|
Einddatum
|
30 april 2014
|
Min. uurtarief
|
Max. uurtarief
|
€ 120,00
|
Uren per week
|
32
|
Uren per dag
|
8
|
Optie tot verlenging
|
2 keer, 1 maanden
|
De opdrachtomschrijving
Interimopdracht Teamleider Inkoop
Om de gewenste organisatieontwikkeling vorm te geven hebben de afdelingen zogenaamde bouwopdrachten gekregen. Aan de hand van de bouwopdracht is de nieuwe afdeling Advies & Beheer ontstaan. Binnen deze nieuwe afdeling is een apart team inkoop gepositioneerd om het inkoopproces te coördineren en zorg te dragen voor de rechtmatigheid van de inkopen. Voor dit team wordt een interim teamleider gezocht die het bouwproces verder vorm geeft.
Het bouwproces moet uiteindelijk leiden tot:
-Een organisatie-opzet van het team dat effectief en efficiënt het inkoopproces kan coördineren;
-Eenvoudige, te begrijpen en een optimale inrichting van werkprocessen (lean & mean);
-Uitdrukking geven aan een doelmatige en effectieve capaciteit inzet (kwaliteit en kwantiteit).
Van de teamleider inkoop wordt het volgende verwacht:
-Doorlichten van de inkoopprocessen en mogelijk herontwerpen;
-Inzet van de systemen beoordelen en indien nodig verbeteringen doorvoeren;
-De gewenste taken en functies van het team inkoop benoemen;
-Het vormgeven aan een meer centraal georganiseerde inkoop;
-De rechtmatigheid van de inkoop waarborgen;
-De competenties van medewerkers vaststellen en beoordelen.
De kandidaatomschrijving
De persoon die wij zoeken heeft de volgende competenties:
-Kennis van inkoop en aanbestedingen.
-Analytisch
-Kan de competenties van de medewerkers bepalen.
-Weet knelpunten en verbeteringen scherp te benoemen.
-Heeft een heledere en zakelijke rapportagestijl.
De planning
Datum publicatie
|
28 november 2013
|
Sluiting vragen
|
2 december 2013
|
Beantwoording vragen
|
3 december 2013
|
Sluiting opdracht
|
4 december 2013
|
Gesprekken
|
10 december 2013
|
Terugkoppeling
|
12 december 2013
|
Eisen
-Indien u een leverancier bent dient u te beschikken over een G-rekening of een NEN Certificaat. Zonder deze gegevens nemen wij uw bieding niet in behandeling.
-Indien u ZZP'er bent dient u in bezit te zijn van een VAR Verklaring WUO of DGA 2012 en een uitreksel handelsregister. Zonder deze documenten nemen wij uw bieding niet in behandeling.
-Je beschikt over een afgeronde HBO opleiding, kopie diploma bijvoegen.
-Je beschikt over de opleiding Nevi 1 en Nevi 2 of vergelijkbaar.
-Je hebt in de afgelopen 8 jaar minimaal 6 jaar werkervaring opgedaan op inkoopgebied bij de overheid, aantoonbaar in CV.
-Je hebt minimaal 6 jaar ervaring als leidinggevende, aantoonbaar in CV.
-Je bent op de hoogte van alle relevante regelgeving met betrekking tot overheidsinkoop en in staat inkoopprocessen te analyseren en te verbeteren binnen deze regelgeving, aantoonbaar in CV.
-Je bent in staat om medewerkers te beoordelen op kennis en kunde en met deze uitkomsten een team te bouwen dat uitvoering kan geven aan een centraal inkoopmodel, aantoonbaar in CV.
-Je CV dient voorzien te zijn van minmaal twee referenties van voormalig opdrachtgevers.
Gunningscriteria
-Je beschikt over Nevi 3 of vergelijklbaar, kopie diploma bijvoegen.
|
10%
|
-Je hebt aantoonbare ervaring met verandermanagement, casusbeschrijving bijvoegen
|
15%
|
-Je hebt meer dan 6 jaar (in de laatste 10 jaar) werkervaring op het gebied van inkoopmanagement bij een gemeente met meer dan 60.000 inwoners.
|
20%
|
-Je hebt eerder inkoopprocessen en systemen doorgelicht en opnieuw ingericht, casusbeschrijving bijvoegen.
|
20%
|
-Je hebt aantoonbare ervaring met het beoordelen van de rechtmatigheid van de uitgevoerde inkoopprocessen, casusbeschrijving bijvoegen.
|
20%
|
-Je kunt aantoonbaar omgaan met weerstand, casusbeschrijving bijvoegen.
|
15%
|
|