Beschrijving
Organisatie |
|
Publicatiedatum |
03-12-2013 |
Dienstverband |
36 uur per week |
Aanvraagnummer |
|
Werk/denkniveau |
HBO |
Verloopdatum |
12-12-2013 23:59 |
Aanvang |
februari 2014 |
|
Duur |
9 maanden (optie tot verlenging 2 x 3 mnd) |
Afdeling Ruimtelijk Realisatie & Beheer (RRB)
Bij de afdeling Ruimtelijke Realisatie en Beheer werken 55 mensen. De afdeling is verantwoordelijk voor de beleidsontwikkeling, de inrichting, het beheer en onderhoud van de openbare ruimte in de breedste zin van het woord. Het beleid voor de openbare ruimte wordt hier ontwikkeld. Nieuwe plannen worden hier vormgegeven en vertaald naar ontwerpen, aanbestedingen worden verricht en op de werken wordt door de afdeling het toezicht en de directievoering gedaan. Daarnaast richt de afdeling zich op het groot onderhoud aan wegen, riolering, openbare verlichting, groen en spelen. Tevens wordt invulling gegeven aan het gehele veld van GEO-informatie (inwinning en verwerking van gegevens en deze beschikbaar stellen aan de gehele organisatie). De afdeling RRB is een belangrijke schakel tussen planvorming, realisatie en het uiteindelijke beheer van de woon- en leefomgeving van onze inwoners en bedrijven/instellingen. Wij hebben fysiek en sociaal wijk- en buurtbeheer hoog in het vaandel
Opdracht
U gaat primair toezicht houden op de terreinafwerking (nieuwbouwwijk). Het gaat hier om een integraal werk, waarbij zowel groen, verlichting, riolering alsmede verharding en spelen onderdeel uitmaken van het totale werk. In deze wijk wordt waterdoorlatende bestrating aangebracht (machinaal). Gelet op de hele opbouw van deze wijk, wordt een grote waarde toegedicht aan ruime ervaring met waterdoorlatende verharding en de daarbij behorende constructie-opbouw. Tevens dienen alle verder voorkomende werkzaamheden (onderhoud, noodinritten, aanpassingen in woonsituaties, rioolaansluitingen, grondtransporten derden, beheer gronddepot, afhandeling klachten/vragen bewoners ook uit wijken die nog niet worden afgewerkt) tot het takenpakket van de toezichthouder.
Het is mogelijk dat gaande de looptijd van de overeenkomst ook andere civieltechnische werken onder deze opdracht worden geschaard.
De werktijden lopen parallel met die van de aannemers dat wil zeggen 07.00 uur (07.30 uur) tot 16.00 uur (16.30 uur), afhankelijk van het seizoen/starttijd.
Eisen
- In bezit van eigen laptop met daarop besteksoftware KPD
- In bezit van eigen mobiele telefoon en auto.
Geef in het cv duidelijk aan of u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde eisen voldoet.
Gunningscriteria (weging totaal 100%)
- Minimaal 10 jaar ervaring (in de laatste 15 jaar) als zelfstandig opererend toezichthouder op vergelijkbare civieltechnische werkzaamheden. (60%)
- Minimaal 5 jaar ervaring (in de laatste 8 jaar) met het toezicht houden op grote werken (> 2500 m2/werk) waar waterdoorlatende elementenverharding wordt toegepast. (20%)
- Minimaal 3 jaar ervaring (in de laatste 5 jaar) met RAW-systematiek (KPD). (20%)
Geef in het cv duidelijk aan of u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. De kandidaten worden gerangschikt op basis van de gunningscriteria. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend.
Competenties
Als kernwaarden voor alle medewerkers van de gemeente zijn geformuleerd:
Afspraak = afspraak, Klantgericht, Toekomstgericht, Integer en Veranderingsbereid (AKTIV).
- Goede sociale en communicatieve vaardigheden
- Vlot schriftelijke rapportages en verslaglegging kunnen opstellen.
Gedurende de selectiegesprekken bij gemeente zullen deze competenties beoordeeld worden
Functieschaal
Deze functie is ingeschaald in schaal 9
Benodigd aantal professionals
1
|