Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
2013-135
 
Opdracht
Projectleider ICT/Digitaliseren poststromen en werkprocessen, 32 uur per wk
 
Sluitingsdatum
2013-12-13 23:59
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
 
Provincie
Limburg
 
Beschrijving

 

 

Startdatum

1 januari 2014

Einddatum

31 december 2014

Min. uurtarief

Max. uurtarief

€ 110,00

Uren per week

32

Uren per dag

8

Optie tot verlenging

2 keer, 6 maanden


De opdrachtomschrijving
Bij de gemeente  wordt geïnvesteerd in het digitaal en papierloos werken. Een van de trajecten die hiervoor loopt is het project Instroom – doorstroom en uitstroom van documenten (IDU). Dit project heeft als doel om alle binnenkomende post te digitaliseren, deze digitaal door de organisatie te leiden en digitaal af te handelen. Het resultaat daarvan vindt zijn weerslag in het zaak- en documentmanagementsysteem (en recordmanagementsysteem en e-Depot ten behoeve van de archivering).
Dit traject is uitgewerkt in een projectplan. Wij zoeken een projectleider die invulling geeft aan dit projectplan.

 


De kandidaatomschrijving
Je bent een ervaren, enthousiaste, flexibele projectleider die goed in staat is om de verbinding tussen de vakafdeling en de ICT te leggen.

Je hebt oog voor het werken onder ICT architectuur en je houdt tevens de belangen van de klant in het oog. Je hebt een ‘vrije’, praktische rol en zit niet in een bepaalde teamstructuur. Dit maakt dat je focus hebt, verbindingen tussen teams kunt leggen en resultaatgericht bezig kunt zijn. Je legt direct verantwoording af aan de teamleider Informatie management en je bent tevens haar sparringpartner. Bij de ontwikkeling en implementatie van het een en ander werk je intensief samen met de ICT architect, i-adviseur en specialisten binnen de afdeling Informatie management.

Je neemt zelf initiatief, signaleert kansen en weet daar naar te handelen. Verder ben je in staat betrokkenen te mee te nemen en te overtuigen van het doel en het belang van de genomen initiatieven.

 

De planning

 

Datum publicatie

5 december 2013

Sluiting vragen

11 december 2013

Beantwoording vragen

12 december 2013

Sluiting opdracht

13 december 2013

Gesprekken

18 december 2013

Terugkoppeling

19 december 2013


Eisen
-Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring als projectleider in ICT / Informatiemanagement, aantoonbaar in CV.
-Aantoonbare (in CV) ervaring als projectleider bij digitalisering poststromen met behulp van sharepoint, adeptia en crm.
-Academische opleiding in het Informatiemanagement/ICT, kopie diploma bijvoegen.
-Beschikbaar voor maximaal 4 dagen per week.

 

Gunningscriteria

 

-Prince2 Practitioner (aantoobaar in CV)

10%

-ITIL Changemanagement (aantoonbaar in CV)

10%

-zaakgericht werken binnen de gemeentelijke overheid (aantoonbaar in CV)

20%

-Ervaring met projectleiding in een 100.000+ gemeentelijke organisatie (aantoonbaar in CV).

20%

-Ervaring met projectleiding met Sharepoint, CRM, Adeptia en zaakgericht werken (aantoonbaar in CV).

40%

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht