Beschrijving
|
|
Publicatiedatum |
06-12-2013 |
Dienstverband |
36 uur per week |
|
|
Werk/denkniveau |
HBO |
Verloopdatum |
13-12-2013 12:00 |
Aanvang |
6 januari 2014 |
|
Duur |
12 maanden |
Opdracht
Als casemanager Inkomen draag je zorg voor een inkomensondersteuning van cliënten die tijdelijk niet in staat zijn zelfstandig in het inkomen te voorzien. Je bent verantwoordelijk voor het op klantgerichte wijze afhandelen van alle werkzaamheden die voortkomen uit een beheerscaseload op vakgebied van de Wet werk en bijstand en aanverwante wet- en regelgeving zoals bijzondere bijstand en minimaregelingen. Je voert herbeoordelingsgesprekken, verwerkt de uitkomsten hiervan in een uitgebreide rapportage, waardoor een helder klantbeeld ontstaat... Je initieert trajecten die gericht zijn op zorg en participatie en je werkt samen met het team Participatie om de uitstroom van je cliënten te bevorderen. Door goede voorlichting, controle en handhaving zorg je ervoor dat de rechtmatigheid van de uitkering is geborgd. Voor de cliënt ben je het aanspreekpunt op het gebied van inkomensondersteuning.
Je bent gewend in een dynamische omgeving te werken, waar nog veel ruimte is voor verbeteringen. Kortom: je bent de casemanager die flexibel, enthousiast, en zeer ervaren is.
Gunningscriteria (weging)
- HBO werk- en denkniveau, blijkend uit een afgeronde opleiding op minimaal HBO-niveau (25%)
- Minimaal 5 jaar aantoonbare recente ervaring als casemanager inkomen op het gebied van zowel rechtmatigheid als doelmatigheid en aantoonbare kennis van de WWB en aanverwante regelingen (40%)
- Aantoonbare ervaring met GWS, Corsa, GBA en Suwinet (25%)
- Beschikbaarheid op de woensdagen en vrijdagen (10%)
De kandidaten worden op basis van de gunningscriteria gerangschikt. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet.
Competenties
De kandidaat dient over de volgende competenties te beschikken:
Van onze casemanagers inkomen verwachten wij een doorzettersmentaliteit en flexibiliteit. Je bent integer, communicatief en sociaal vaardig en een stevige persoonlijkheid. Daarnaast ben je analytisch sterk, beschik je over veel overtuigingskracht en goede mensenkennis.
Gedurende de selectiegesprekken bij gemeente zullen deze competenties beoordeeld worden.
Benodigd aantal professionals 1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: de woensdagen en vrijdagen zijn verplichte werkdagen, overige dagen in overleg.
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op 17-12-2013 15.00-17.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op 16-12-2013 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van de marktplaatsopdracht.
|