Beschrijving
Opdracht informatie
Startdatum |
6-1-2014 |
Einddatum |
28-2-2014 |
Optie tot verlenging |
ja |
Aantal posities |
2 |
Aanvraag reden |
Piekwerkzaamheden |
Taken:
De klantmanager is verantwoordelijk voor intake en bemiddelen (team 1) of het beheer en het traject van zijn klanten (team 2)
Functie-inhoud:
1. Team 1
- Matchen van klanten met een korte afstand tot de arbeidsmarkt op vacatures en kortdurend instrument, volgt de activiteiten op en zet vervolgacties uit
- past, indien nodig, actief de afstemmingsverordening toe
- de kandidaat is bereid om een taakstellingen te aanvaarden (aantal aanmeldingen)
2. Team 2 : Trajectbegeleiding
- stelt een diagnose op (eventueel gebruik makend van inkoop van een diagnose)
- motiveert, activeert en stimuleert de klant om werkfit te worden
- verzorgt de bestelling van de noodzakelijke re-integratie-instrumenten
- bewaakt en controleert de voortgang van het traject
- draagt klanten die werkfit zijn over t.b.v. arbeidsbemiddeling
- de kandidaat klantmanager is bereid om een taakstelling te aanvaarden (aantal trajecten)
Functie eisen:
- 3 x 36 uur per week
- Hbo werk- en denkniveau
- 2 jaar relevante ervaring met de uitvoering van de Wwb (harde eis)
- minimaal 2 jaar ervaring met diagnosestelling in het kader van reïntegratie
- ervaring met het inkopen van instrumenten in het kader van reïntegratie
- kennis van GWS4all en Mre
Competenties:
- Communicatief vaardig
- Inlevingsvermogen
- Integer
- Stressbestendig
- Zelfstandig
|