Beschrijving
Startdatum
|
6-1-2014
|
Einddatum
|
1-4-2014
|
Optie tot verlenging
|
ja
|
Aantal posities
|
3
|
Aanvraag reden
|
Piekwerkzaamheden
|
Gevraagd:
Een klantmanager Inkomen (fulltime, 36 uur per week)
Aantal:
Totaal: 3 medewerkers t.w.
1 medewerker voor de duur van één jaar
2 medewerkers voor de duur van uiterlijk ½ jaar
Let wel:De overeenkomsten worden steeds per 3 maanden aangegaan.
Selectiegesprekken:Deze staan gepland voor donderdag 2 januari 2014, het streven is om te starten op 6 januari 2014.
Omgeving
De afdeling Sociale Zaken stelt mensen in staat om zelfstandig te participeren in de samenleving. Team inkomen in erop gericht de burger daar waar dat noodzakelijk is, (tijdelijk) financieel te ondersteunen.
Als Klantmanager in het team Inkomen draagt je zorg voor de rechtmatige en administratieve afhandelingen van alle algemene en bijzondere bijstand aanvragen.
Resultaatgebieden
Rechtmatige afhandeling aanvraag levensonderhoud
Bestandsonderhoud administratief
- het controleren van verleende uitkeringen en/of voorzieningen, het beslissen over het continueren, wijzigen of afstemmen van de uitkeringen/voorzieningen
- het beoordelen van conceptbesluiten op juridische aspecten, kwaliteit en eenheid in uitvoering en toepassing van beleid en regelgeving;
- het toetsen van adviezen aan wet- en regelgeving;
Rechtmatige afhandeling aanvraag bijzondere bijstand.
Kennis en vaardigheden
Een afgeronde relevante HBO opleiding
Relevante kennis van de wetgeving WWB, BB en bestandsonderhoud
Bij voorkeur ervaring met werken bij een gemeentelijke organisatie
Ervaring met LEAN management van de processen
Stressbestendig en gericht op goede kwaliteit van dienstverlening
Collegialiteit en goed kunnen schakelen tussen de verschillende werkwijzen en gemeentelijke verordeningen
Kennis GWS4all
|