Beschrijving
Organisatie |
|
Publicatiedatum |
30-12-2013 |
Dienstverband |
16 uur per week |
Aanvraagnummer |
GE406 |
Werk/denkniveau |
MBO |
Verloopdatum |
06-01-2014 23:59 |
Aanvang |
13 januari 2014 |
|
Duur |
4 maanden (met optie tot verlenging) |
De Publiekswinkel is de blikvanger van de gemeente, voor de inwoners is dit loket het (eerste) aanspreekpunt. Het is de ambitie om in de Publiekswinkel zoveel mogelijk gemeentelijke producten en diensten aan te bieden, van goede kwaliteit, efficiënt en met een minimum aan wachttijd voor onze klanten. De uiteindelijke doelstelling is het leveren van optimale (digitale) dienstverlening aan onze inwoners. De afdeling kent 4 teams te weten Maatschappelijke Ondersteuning, Bouwen & Wonen, Burgerzaken en Service & Informatie (waaronder het call-center). Daarmee vormt de Publiekswinkel het Klant Contact Centrum (KCC) van de gemeente Nijkerk.
Opdracht
- Je verzamelt en verwerkt gegevens voor de budgetcyclus (begroting, bestuursrapportages);
- Je verstrekt financiële informatie, signaleert omtrent budgetbewaking en verzamelt relevante gegevens ten aanzien van de producten binnen de afdeling Publiekswinkel;
- Je bent bekend met inrichting van gemeentelijke administratie;
- Je ontwikkelt en levert managementinformatie. Hierbij heb je een pro-actieve rol.
Knock-out-criterium
Kunnen voldoen aan de gevraagde beschikbaarheid.
Gunningscriteria (weging)
- Bedrijfseconomische opleiding op MBO-niveau (30%);
- Bedrijfseconomische opleiding op HBO-niveau (40%);
- Meer dan 3 jaar ervaring in de afgelopen 8 jaar met vergelijkbare opdrachten op het vakgebied bij de gemeentelijke overheid (20%);
- Voor uurtarief tussen € 35,- en € 55,- 2% per euro onder de € 55,- (maximaal 40% te behalen).
Competenties
- Je bent expertgebruiker van Excel;
- Je leert snel in een nieuwe omgeving;
- Je bent accuraat;
- Je bent enthousiast en initiatiefrijk;
- Je hebt een klantgerichte houding en oog voor samenwerking.
Functieschaal
Deze functie is ingeschaald in schaal 9.
Benodigd aantal professionals
Eén.
CV-eisen
Maximaal 4 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De werkdagen zijn in overleg af te spreken.
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op 9-1-2014 van 10.00 uur tot 12.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op 7-1-2014 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van de marktplaatsopdracht.
|