Beschrijving
Startdatum 1-04-2014
31-03-2015
32
8
4
Hoe vaak kan er eventueel verlengd worden?
De lengte van de verlengde periode(s) in maanden. 6
De afdeling communicatie heeft een vast kernteam en een flexibel team van medewerkers die de organisatie communicatief ondersteunt. Het totale team bestaat uit zo'n 60 medewerkers. De afdeling heeft en onderhoudt een basispakket aan communicatieproducten en laat communicatieproducten in opdracht door derden produceren. De afdeling bestaat uit drie teams: Bestuur en Advies, Provincieloket en Communicatiebureau. Dit laatste team is verantwoordelijk voor de productie van communicatiemiddelen en de communicatieinfrastructuur. Onderdeel hiervan is de provinciale website. Het inhoudelijk beheer en onderhoud hiervan wordt uitgevoerd door de webredactie. Ook advies, innovatie en rapportage over online communicatie wordt in belangrijke mate door de webredactie uitgevoerd.
Onlinecommunicatie neemt een steeds grotere plaats in in het totale communicatieaanbod van de afdeling. Het ontstaan van diverse communityplatforms is hier een voorbeeld van. De afdeling Communicatie werkt daarom nauw samen met de afdeling I&A om aan de vraag van de organisatie te voldoen.
Om de onlinecommunicatie te verbeteren zoeken we nu versterking voor het team. Iemand die online weet hoe de doelgroepen te bereiken en ermee in interactie te komen én dit weet te verbinden met alle andere (digitale) kanalen van de organisatie. De provinciale website is een belangrijk digitaal medium maar meer en meer worden ook andere digitale kanalen ontwikkeld en bestaande benut. Dit betekent dat de webredactie als geheel een ontwikkeling doormaakt van een traditionele webredactie waar het accent lag op redactie naar onlinecommunicatieadviseurs die integraal online kunnen communiceren en dit in nauwe samenwerking doen met hun communicatiecollega's en beleidsmedewerkers. De onlinecommunicatieadviseur wordt onderdeel van het team webredactie.
Werkzaamheden:
-Alle voorkomende werkzaamheden op de webredactie;
-Bijdragen aan de ontwikkeling van een onlinevisie en strategie voor de komende 3 jaar;
-Ontwikkelen van nieuwe digitale instrumenten en toepassingen binnen de kaders van de overheid en de kaders van de provincie;
-Ontwikkelen van huidig intranet naar een nieuw intranet;
-Verbeteren van de processen op de webredactie zodat werkstromen beter worden;
-Adviseren van communicatiecollega's en organisatie over inzet van digitale media en gebruik van de website.
-Eindredacteur van Gelderland Leeft.
-Vervult een coordinerende rol voor het onlineteam als procesbegeleider en verbeteren van de werkprocessen.
We zoeken een enthousiaste en gedreven kandidaat voor wie onlinecommuniceren vanzelfsprekend is en die hierop als autoriteit wordt herkend en erkend. Iemand die in staat is om verbinding te leggen tussen traditionelere manieren van communiceren en onlinecommuniceren en op dit onderdeel de afdeling als geheel en de webredactie in het bijzonder verder brengt. De kandidaat wordt onderdeel van het team webredactie als meewerkend voorman en voert alle werkzaamheden hier ook uit. Zoals plaatsen van content en ontwikkelen van digitale nieuwsbrieven. De kandidaat moet kunnen bijdragen vanuit deze setting aan het verbeteren van onlinecommuniceren. We zoeken daarom iemand met recente kennis, passie voor online, een volwaardig adviseur met coördinerende kwaliteiten.
Persoonlijkheidskenmerken:
-verbinder, sterke adviseur, krachtige persoonlijkheid, zakelijk, resultaatgericht en effectief;
-hands-on, wanneer de situatie daar om vraagt;
-zelfstartend en initiatiefrijk;
-flexibel, is bereid om extra inspanningen te leveren wanneer dat nodig is;
-innovatief op onlinecommunicatie;
-klantgericht, representatief;-teamspeler, goede contactuele vaardigheden;
-gevoel voor de complexe omgeving en bestuurlijke belangen.
Wij zoeken iemand voor 32-36 uur per week. De woensdag en de vrijdag zijn niet bespreekbaar als structurele vrije dag.
Tarief
Minimaal: € 70,00
Maximaal: € 90,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.
Inhoudelijke CV eisen
U voegt een CV van maximaal 5 pagina's A4 toe. Het CV is in het Nederlands gesteld. NB. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting. Op straffe van uitsluiting is het niet toegestaan om andere dan de daarvoor aangewezen functionarissen te benaderen over de aanbesteding. Inhoudelijke vragen omtrent deze offerteaanvraag kunnen UITSLUITEND via het systeem worden gesteld. De antwoorden op deze vragen zullen middels een nota van inlichtingen aan alle partijen in de marktplaats worden toegezonden. Deze nota van inlichtingen maakt integraal onderdeel uit van deze offerteaanvraag. Telefonische vragen zullen NIET worden beantwoord. Technische vragen met betrekking tot het gebruik van de applicatie kunt u stellen via de 'Helpfunctie' rechtsboven in het menu. Beoordeling offertes: Nadat uw aanbod is geplaatst wordt uw offerte digitaal beoordeeld. Hieruit volgt een automatische sortering (ranking) van de hoogste naar de laagste kwaliteitscore. Binnen een groep met dezelfde kwaliteitsscore worden de biedingen gesorteerd van lage naar hoge prijzen. De CV's en biedingen van de Top 5 offertes worden na een verificatie op de eisen en wensen voorgelegd aan de opdrachtgever. Indien geen van de eerste kandidaten geschikt bevonden wordt, worden de CV’s en biedingen van de volgende 5 offertes in ranking voorgelegd aan de opdrachtgever. De geschiktheid van de kandidaat wordt door de opdrachtgever beoordeeld in een gesprek. In dit gesprek wordt de kandidaat individueel beoordeeld op ervaring, kennis, competenties, beeld en uitstraling. De opdrachtgever selecteert maximaal 5 kandidaten die voor een gesprek in aanmerking komen. De opdrachtgever bepaalt uiteindelijk welke kandidaat wordt ingehuurd. De overeenkomst is maandelijks opzegbaar.
10 % De kandidaat beschikt over een aanvullend diploma of certificaat op het gebied van webredactie en onlinecommunicatie. Benoem de naam van het opleidingsinstituut, de plaats en het afstudeerjaar.
10 % De kandidaat beschikt aantoonbaar over brede kennis van tactische- en strategische inzet van hedendaagse communicatie. Benoem en beschrijf concreet in uw toelichting waaruit blijkt dat u aan deze wens voldoet. Mocht u daartoe relevante opleidingen gevolgd hebben, benoem dan de naam van het opleidingsinstituur, plaats en het afstudeerjaar.
20 % De kandidaat beschikt over werkervaring waarbij aantoonbaar een bijdrage is geleverd aan de ontwikkeling van een onlinevisie en strategie. Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) in uw toelichting waaruit blijkt dat u aan deze wens voldoet. Geef daarbij een referentie waar (onder andere) gevraagde ervaring is opgedaan, met naam van de organisatie en de contactpersoon van deze organisatie (contact gegevens).
30 % De kandidaat beschikt over aantoonbare werkervaring waarbij de kandidaat als specialist op het gebied van online communicatie wordt geaccepteerd. U kunt dit onderbouwen met een korte omschrijving van de posities die u tot nu heeft bekleed in projecten of bij werkgevers.
10 % De kandidaat is bekend met de Gelderse samenleving en vraagstukken. Deze kennis is onder andere verkregen door recente werkervaring of vergelijkbaar. Benoem en beschrijf concreet drie dominante issues die momenteel in de provincie Gelderland (als geografisch gebied) spelen.
28-02-2014 00:00
03-03-2014 23:59
04-03-2014 23:59
10-03-2014 23:59
11-03-2014 00:00
28-03-2014 23:59
|