Beschrijving
Startdatum
|
17 maart 2014
|
Einddatum
|
15 september 2014
|
Min. uurtarief
|
|
Max. uurtarief
|
|
Uren per week
|
32
|
Uren per dag
|
8
|
Optie tot verlenging
|
2 keer, 3 maanden
|
Wat ga je doen?
• Je adviseert bij het proces van inkoop en aanbesteding over de te volgen inkoopstrategie, het beleid, de procedures en methoden waarbij rechtmatigheid en doelmatigheid belangrijke randvoorwaarden zijn.
• Belangrijk daarbij is dat je eventuele mogelijkheden van gezamenlijke inkoop signaleert en coördineert.
• Je adviseert over multidisciplinaire vraagstukken.
• Daarnaast ben je ambassadeur van de inkoopafdeling. Dit houdt in dat je met enthousiasme inkoop op de kaart zet bij de diverse klanten, onder andere door voorlichting te geven over het inkoopbeleid, inkooptools, aanbestedingen en
raamovereenkomsten.
De planning
Datum publicatie
|
5 maart 2014
|
Sluiting vragen
|
7 maart 2014
|
Beantwoording vragen
|
10 maart 2014
|
Sluiting opdracht
|
10 maart 2014
|
Gesprekken
|
14 maart 2014
|
Terugkoppeling
|
17 maart 2014
|
Eisen
-Je hebt of een gedegen opleiding (bijvoorbeeld Nevi 1 en Nevi 2 tactisch) of een aantal jaren (ten minste 5-6 relevante en aantoonbare werkervaring binnen het inkoop vak.
Gunningscriteria
-Gedegen opleiding bijvoorbeeld Nevi 1 en Nevi 2 tactisch.
|
20%
|
-Minimaal 2 jaar relevante en aantoonbare werkervaring binnen het inkoop vak.
|
20%
|
-Kennis van en aantoonbare ervaring met (Europese) aanbestedingstrajecten en de bijbehorende juridische aspecten binnen de overheid en/of de non-profit sector.
|
20%
|
-Je hebt aantoonbare ervaring met het zelfstandig en projectmatige uitvoeren van (complexe) aanbestedingstrajecten van zowel leveringen, diensten als werken.
|
20%
|
-Je hebt passie voor het vak en voelt je betrokken bij een organisatie.
|
10%
|
-Je hebt goede "soft skills".
|
5%
|
-Je bent klantgericht, communicatief vaardig en creatief binnen de mogelijkheden.
|
5%
|
|