Beschrijving
Startdatum
|
1-4-2014
|
Einddatum
|
31-12-2014
|
Optie tot verlenging
|
Ja
|
Aantal posities
|
1
|
Aanvraag reden
|
Anders
|
Wat ga je doen:
· Je verricht werkzaamheden met betrekking tot wijzigingen op de lopende uitkeringen, her- en beëindigingsonderzoeken naar recht op uitkering.
· Je geeft voorlichting over de door de afdeling uitgevoerde wetten en regelingen.
· Je wordt tevens ingezet in het kader van de fraude-alertheid en onderhoudt daartoe nauwe contacten met preventiemedewerkers, casemanagers werk en sociale recherche
Wat vragen we van je:
· Afgeronde HBO-opleiding op het vakgebied
· Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de functie van casemanager inkomen
· Kennis van de AWB, Wwb, IAOW/Z en voorliggende voorzieningen en de daaruit voortvloeiende jurisprudentie
· Kennis van het gemeentelijk beleid en procedures op het vakgebied
· Ervaring met het behandelen van specialistische vraagstukken op het vakgebied
· Vaardigheid in het opstellen van adviezen en rapporten
· Inzicht, vaardigheid en initiatief bij het inschatten en oplossen van uiteenlopende problemen van het klantenbestand op het werkgebied
· Vaardigheid in het onderhouden van geautomatiseerde bestanden
· Aantoonbare communicatieve vaardigheden en ervaring met coaching
· Je bent analytisch, flexibel, verantwoordelijk, sociaal zakelijk, hebt incasseringsvermogen en goede contactuele vaardigheden
Aanvraag gunningscriteria
|
Minimaal afgeronde hbo opleiding
|

|
Minimaal 3 jaar aantoonbaar recente (niet ouder dan een jaar) werkervaring in de functie van casemanager inkomen binnen een gemeente
|

|
10
|
Aantoonbare kennis van de AWB,Wwb, IAOW/Z. Dit dient duidelijk in het cv naar voren te komen.
|

|
Aantoonbare communicatieve vaardigheden en ervaring met coaching, dit dient middels een motivatie geschreven door de kandidaat aangetoond te worden.
|
 |
|
|
|
|
|
|