Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
002098
 
Opdracht
Teammanager beleid maatschappelijke zaken,32uurper wk
 
Sluitingsdatum
2014-03-27 23:59
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
(Algemeen) management, Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Gelderland
 
Beschrijving

Startdatum 07-04-2014
01-10-2014
32
8
4
Hoe vaak kan er eventueel verlengd worden?
3 De lengte van de verlengde periode(s) in maanden.



Voor het team regie van de afdeling maatschappelijke zaken zoeken wij een teammanager


De afdeling maatschappelijke zaken bestaat uit het team regie, uitvoering en het team bedrijfsbureau. 

Het team regie is verantwoordelijk voor een actueel en kwalitatief goed beleid op het gebied van het maatschappelijke domein., waarbij de rol van de gemeente als regisseur nadrukkelijk tot uitdrukking komt.


 De teammanager is medeverantwoordelijk voor het afdelingsresultaat en eindverantwoordelijk voor het teamresultaat. De betreffende medewerker valt onder de sectormanager van de afdeling maatschappelijke zaken. 

Hoofdtaken
1.    Je draagt bij aan afdelingsresultaten en integrale aanpak van (maatschappelijke) vraagstukken
2.    Je zorgt voor vertaling van beleidsdoelen naar operationele doelen/activiteiten
3.    Je levert bijdrage aan de ontwikkeling van de afdeling. Stimuleren van integrale aanpak en projectmatig werken.
4.    Je geeft op een adequate manier leiding (met name door overleg en in bepaalde gevallen door delegatie) aan het team regie.
5.    Stimuleert, coacht en faciliteert medewerkers in het behalen van resultaten / uitvoering van werkzaamheden en hun ontwikkeling en (blijvende) inzetbaarheid.

Specifieke taken
In het bijzonder omvat de functie de volgende taken:
1.    Houdt toezicht en bewaakt de voortgang, budgetten, resultaten en kwaliteit van het werk.
2.    Zorgt voor effectieve, efficiënte en rechtmatige bedrijfsvoering / werkprocessen.
3.    Sturing en monitoring op operationele en met name beleidsmatige resultaten.
4.    Levert tijdig alle benodigde informatie voor de P&C-cyclus.
5.    Voert werkoverleg en draagt actief bij aan de ontwikkeling van medewerkers.


-minimaal HBO , met diploma

-minimaal 5 jaar recente relevante leidinggevende ervaring bij een gemeentelijke organisatie

-recente kennis en ervaring (2 jaar) met decentralisaties bij een gemeentelijke organisatie

-recente kennis en ervaring met begeleiden van teams in veranderingsprocessen

 


competenties:

-besluitvaardig

- stijl van leidinggeven;  coachend waar nodig sturend

-uitstekende communicatieve vaardigheden

samenwerken : stemt tijdig af met de sectormanager


Tarief
Maximaal: € 80,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.


Inhoudelijke CV eisen
U voegt een CV van maximaal 3 pagina's A4 toe. Het CV is in het Nederlands gesteld. NB. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.

 
HBO, met diploma
 
5 jaar recente leidinggevende ervaring bij een gemeente in één of meerdere van de volgende de maatschappelijke beleidsvelden: werk en inkomen, sport, welzijn en WMO, 3D's, jeugd en zorg/gezondheid. De ideale kandidaat heeft bij voorkeur ervaring in alle beleidsvelden.
 
recente kennis en ervaring (2 jaar) met decentralisaties bij een gemeentelijke organisatie.


Inhoudelijke CV wensen
40 % beschikken over een politieke antenne, toelichten met een voorbeeld uit de praktijk.
30 % innovatief, blijkend uit een voorbeeld uit de praktijk.
30 % De ideale kandidaat heeft ervaring in alle beleidsvelden te weten: werk en inkomen, sport, welzijn en WMO, 3D's, jeugd en zorg/gezondheid.|


Planning
17-03-2014 00:00
23-03-2014 23:59
24-03-2014 23:59
27-03-2014 23:59
28-03-2014 00:00
18-04-2014 23:59
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht