Beschrijving
Organisatie |
|
Publicatiedatum |
19-03-2014 |
Dienstverband |
32 uur per week |
Aanvraagnummer |
|
Werk/denkniveau |
HBO |
Verloopdatum |
25-03-2014 10:00 |
Aanvang |
z.s.m. |
|
Duur |
tot 1 juni 2014 (optie tot verlenging) |
Afdeling Concerndiensten
Bij de afdeling Concerndiensten (CD) werken ruim 30 medewerkers die samen verantwoordelijk zijn voor het concernbrede beleid op het gebied van de bedrijfsvoering, diverse administraties en managementinformatie, verstrekt juridisch advies en ondersteuning en zorgt voor bestuursondersteuning. CD wordt binnenkort. samengevoegd met een deel van de afdeling Ondersteuning en Advisering. Het is dus een afdeling met veel dynamiek en is altijd gericht op het kwalitatief dienstverlenen, ondersteunen en adviseren van de bedrijfsvoering in het geheel en de afdelingen afzonderlijk. Dienstverlenend en innovatief, communicatief en collegiaal, integer en professioneel zijn trefwoorden die de afdeling kenmerken.
De personeels- en salarisadministratie (PSA) houdt zich dagelijks bezig met alle administratieve processen binnen het volledig gedigitaliseerde personeelsbeheer. Er wordt gezorgd voor correcte toepassingen van wet- en regelgeving en arbeidsvoorwaarden. De maandelijkse salarisverwerking, de borging en doorontwikkeling van het elektronische personeelsinformatiesysteem en het beheer van het formatie- en personeelsbudget zijn belangrijke onderdelen van het dagelijkse werk. De ondersteuning en informatievoorziening aan de integrale managers is een belangrijke rol van het PSA-team. Er is een intensieve samenwerking met het HRM-team
Opdracht
De gemeente zoekt een medewerker Personeels- en salarisadministratie die zo spoedig mogelijk kan starten. De opdracht duurt tot 1 juni 2014 (met mogelijkheid tot verlenging) en behelst 32 uur per week.
Je activiteiten concentreren zich op:
-de maandelijkse verwerking van de salarisadministratie.
-Bewaking/uitvoering van administratieve processen.
-Opstellen van managementinformatie met behulp van diverse systemen.
-Correspondentie m.b.t. personele mutaties.
-Overige voorkomende werkzaamheden.
Je geeft ondersteuning bij:
-Formatie- en budget beheer
-Applicatiebeheer E-hrm systeem (Youforce)
Je doet actief mee in het in het team als het gaat om het volgen en vertalen van nieuwe ontwikkelingen, het onderlinge sparren en het door ontwikkelen van het team.
Gunningscriteria (weging)
-Administratieve (MBO) opleiding, met een praktijkdiploma Loonadministratie (30%)
-Minimaal 3 jaar ervaring in de afgelopen 5 jaar in een vergelijkbare functie (20%)
-Ervaring met het Personeelsinformatie en salarissysteem Beaufort, Gemal en Youforce (20%)
-32 uur per week beschikbaar vanaf 28 maart 2014 tot 8 juni 2014 (20%)
-Goede kennis van MS Office, met name excel (10%)
Kennis van de Wet op de loonheffing, sociale- en pensioenwetgeving, CAR-UWO is een pre.
De kandidaten worden op basis van de gunningscriteria gerangschikt. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet.
Competenties
Als kernwaarden voor alle medewerkers van de gemeente Dronten zijn geformuleerd: Afspraak = afspraak, Klantgericht, Toekomstgericht, Integer en Veranderingsbereid (AKTIV). Gedurende de selectiegesprekken bij de gemeente Dronten zullen deze competenties beoordeeld worden.
Benodigd aantal professionals
1 persoon.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
Planning
De gesprekken bij de gemeente Dronten zijn gepland op donderdag 27 maart. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op 26 maart bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van de marktplaatsopdracht.
|