Beschrijving
Organisatie |
|
Publicatiedatum |
09-04-2014 |
Dienstverband |
20 tot 24 uren per week |
Aanvraagnummer |
|
Werk/denkniveau |
HBO |
Verloopdatum |
16-04-2014 12:00 |
Aanvang |
z.s.m. |
|
Duur |
12 maanden |
De afdeling Infra en Wijkbeheer zorgt voor de ontwikkeling en beheer van de openbare ruimte in de gemeente . De openbare ruimte is bij ons in goede handen. Wij staan voor de inrichting en het onderhoud van de openbare ruimte en gemeentelijke gebouwen. We gaan over groen (w.o. speelvoorzieningen), riolering en water, wegen (w.o. verkeersvoorzieningen en verlichting), haven en sluis, afval, ondergrondse infrastructuur en uiteraard alle in gemeentelijk beheer zijnde gebouwen. We maken plannen, bereiden voor, begeleiden en voeren uit. Wij staan heel dicht bij de inwoners van Nijkerk, wat wij doen merken zij direct in hun dagelijkse omgeving.
Het team projectrealisatie verzorgt de uivoering van projecten in de openbare ruimte en de bedrijfsvoering voor de gehele afdeling. Binnen deze bedrijfsvoering zijn wij op zoek naar een ondernemende medewerker bedrijfsvoering.
Opdracht
-De ontwikkeling van de bedrijfsvoering zoals de verdere uitwerking van managementinformatie ten behoeve van de staf;
-Je hebt een trekkende/duwende rol in de implementatie van het plan van aanpak beheer (vast te stellen op korte termijn) waarin het beheer van areaalgegevens, de beheerpakketten (software) en de onderhoudscyclus als resultaatgebied uitgewerkt worden;
-Je adviseert op het vlak van de procesverbetering (zowel voor de binnendienst als de bedrijfsvoering van de buitendienst);
-Vanuit de digitaliseringsopdracht die voor ons ligt begeleid je het proces en bewaakt de voortgang;
-Je adviseert, gevraagd en ongevraagd, op processen binnen de afdeling.
Functie-eisen
Je hebt ervaring in het werken binnen een gemeentelijke organisatie en ziet ontwikkeling op het gebied van automatisering als hulpmiddel binnen de afdeling. Je legt verbindingen en brengt mensen bij elkaar om zo de samenwerking te verbeteren en de hulpmiddelen die daarvoor nodig zijn, te stroomlijnen. Affiniteit met het vakgebied (civiel/cultuurtechniek), financiële bedrijfsvoering en/of kennis van automatisering(spakketten) ten behoeve van de openbare ruimte is een pre.
Gunningscriteria (weging)
-Relevante afgeronde HBO-opleiding (20)
-In de laatste 5 jaar minstens 3 jaar ervaring bij de gemeentelijke overheid (20)
-Aantoonbare ervaring in adviserings/veranderingstrajecten op het gebied van bedrijfsvoering (10)
-Aantoonbare ervaring in de genoemde vakgebieden (20)
-Uurtarief tussen € 45,- en € 85,- (30)
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. Kandidaten worden gerangschikt op basis van de gunningscriteria. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend.
Competenties
De kandidaat dient over de volgende competenties te beschikken
-Je hebt een goede organisatiesensitiviteit;
-Je bent klantgericht, zowel intern als extern gericht;
-Je bent van nature een verbinder van mensen, een netwerker;
-Je bent communicatief vaardig, initiatiefrijk en zichtbaar.
Benodigd aantal professionals
Eén.
CV-eisen
Maximaal 4 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
Planning
Een gesprek bij de gemeente zal plaatsvinden op woensdagochtend 23 april 2014.
|