Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
002409
 
Opdracht
Senior Inkoper, 40 uur per wk
 
Sluitingsdatum
2014-04-15 23:59
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Inkoop
 
Provincie
Gelderland
 
Beschrijving

Startdatum 01-05-2014
30-04-2015
40
8
4
Hoe vaak kan er eventueel verlengd worden?
6 De lengte van de verlengde periode(s) in maanden.




Het team Inkoop valt onder de afdeling Financiën en is een van de ondersteunende afdelingen van de provinciale organisatie.

Team Inkoop helpt budgethouders rechtmatig en doelmatig in te kopen. De Europese regelgeving neemt daarbij in toenemende mate een belangrijke positie in, ook op het gebied van aanbesteding. Team Inkoop ontwikkelt het aanbestedings- en inkoopbeleid gericht op de inkoop van leveringen, diensten en werken voor de hele organisatie, helpt de budgethouders bij de inkoop van leveringen en diensten en staat centraal bij de Europese aanbestedingen voor leveringen en diensten. Daarnaast coördineert Inkoop het contractbeheer, leveranciersmanagement, duurzaam inkopen en het digitale inkoopsysteem.

De Provincie Gelderland kent een open en professionele cultuur, en een informele, enthousiaste en collegiale werksfeer, waarin het samen werken aan kwaliteit dienstverlening voor onze inwoners centraal staat. Deel je kennis en ervaring met collega’s en werk mee aan de verdere professionalisering van de inkoop binnen de Provincie Gelderland.

Met behulp van inkoop professionaliseringsprojecten wordt continue de kwaliteit van de inkooporganisatie en –processen verbeterd. In 2013 zijn zo’n 20 projecten afgerond waarvan de implementatie van een aantal projecten in 2014 doorloopt. In 2014 staan wederom een 7-tal verbeterprojecten op de planning. In voorkomende gevallen dragen de inkoopmedewerkers bij aan deze projecten door bijvoorbeeld deelname in werkgroepen of het aanleveren van expertise.


Functie-inhoud:
Levert een vakinhoudelijke bijdrage aan de uitvoering van het provinciale inkoopbeleid door het:

-peilen en combineren van klantbehoeften binnen de afdelingen;

-bepalen van de aanbestedingsstrategie;

-begeleiden van complexe Europese aanbestedingstrajecten;

-verzamelen, vastleggen en uitwisselen van algemene inkoopinformatie;

-leveren van inkoopexpertise aan de afdelingen;

-desgewenst leveren van specialistische inbreng in projecten.


Levert een specialistische bijdrage aan de verdere ontwikkeling van het provinciale inkoopbeleid door het:

-volgen en vertalen van ontwikkelingen in het vakgebied;

-adviseren en het doen van voorstellen tot bijsturing van het inkoopbeleid;

-bevorderen van samenwerking en het afstemmen van gezamenlijke inkooptaken;

-verzorgen en presenteren van periodieke (management)rapportages;

-onderhouden van een breed intern en extern netwerk.


Functie-eisen en competenties:

-Relevante afgeronde HBO opleiding.

-Aanvullend diploma NEVI 1 (NEVI Professional) en NEVI 2 tactisch (NEVI Expert) of gelijkwaardige vakopleiding.

-Minimaal 5 jaar recente werkervaring in het vakgebied.

-Aantoonbare ervaring met het begeleiden van Europese aanbestedingstrajecten.

-Kennis van (Europese) wet- en regelgeving inzake aanbestedingen.

-Ervaring met innovatieve inkoopconcepten zoals BVP en bereid deze toe te passen en tevens te introduceren binnen het team Inkoop en bij de interne klant.

-Ervaring opgedaan met inkoopaccountmanagement.

-Ervaring met het uitvoeren van aanbestedingen via een e-sourcing applicatie zoals bijvoorbeeld Tenderned, Negometrix, CTM of gelijkwaardig.

-Klantgericht, pro-actief en volhardend.

--Creatief, accuraat en in staat efficiënt en doelgericht te werken.

-Een sterk verantwoordelijkheidsgevoel.

-Zowel schriftelijk als mondeling communicatief vaardig.

-Brengt bij voorkeur een extern netwerk binnen de overheidsinkoop mee.


Tarief
Minimaal: € 70,00
Maximaal: € 85,00

Inclusief alle kosten, exclusief BTW.


Inhoudelijke CV eisen
U voegt een CV van maximaal 5 pagina's A4 toe. Het CV is in het Nederlands gesteld. NB. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting. Op straffe van uitsluiting is het niet toegestaan om andere dan de daarvoor aangewezen functionarissen te benaderen over de aanbesteding. Inhoudelijke vragen omtrent deze offerteaanvraag kunnen UITSLUITEND via het systeem worden gesteld. De antwoorden op deze vragen zullen middels een nota van inlichtingen aan alle partijen in de marktplaats worden toegezonden. Deze nota van inlichtingen maakt integraal onderdeel uit van deze offerteaanvraag. Telefonische vragen zullen NIET worden beantwoord. Technische vragen met betrekking tot het gebruik van de applicatie kunt u stellen via de 'Helpfunctie' rechtsboven in het menu. Beoordeling offertes: Nadat uw aanbod is geplaatst wordt uw offerte digitaal beoordeeld. Hieruit volgt een automatische sortering (ranking) van de hoogste naar de laagste kwaliteitscore. Binnen een groep met dezelfde kwaliteitsscore worden de biedingen gesorteerd van lage naar hoge prijzen. De CV's en biedingen van de Top 5 offertes worden na een verificatie op de eisen en wensen voorgelegd aan de opdrachtgever. Indien geen van de eerste kandidaten geschikt bevonden wordt, worden de CV’s en biedingen van de volgende 5 offertes in ranking voorgelegd aan de opdrachtgever. De geschiktheid van de kandidaat wordt door de opdrachtgever beoordeeld in een gesprek. In dit gesprek wordt de kandidaat individueel beoordeeld op ervaring, kennis, competenties, beeld en uitstraling. De opdrachtgever selecteert maximaal 5 kandidaten die voor een gesprek in aanmerking komen. De opdrachtgever bepaalt uiteindelijk welke kandidaat wordt ingehuurd.

 
De kandidaat beschikt tenminste over een relevante afgeronde HBO-opleiding. Benoem de naam van het opleidingsinstituut, de plaats, de afstudeerrichting en het afstudeerjaar.
 
De kandidaat beschikt aantoonbaar over een diploma NEVI 1 (NEVI Professional) en NEVI 2 tactisch (NEVI Expert) of gelijkwaardig. Benoem de naam van het opleidingsinstituut, de verschillende modules die u gevolgd heeft (en met goed gevolg zijn afgesloten) en het afstudeerjaar.
 
De kandidaat heeft aantoonbaar minimaal 5 jaar recente werkervaring opgedaan in het succesvol zelfstandig begeleiden van tactische inkooptrajecten. Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) met twee relevante projecten/opdrachten in uw toelichting waaruit blijkt dat u aan deze eis voldoet.
 
De kandidaat heeft in de afgelopen drie jaren aantoonbaar ervaring opgedaan met het zelfstandig begeleiden van Europese aanbestedingstrajecten. Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) in uw toelichting drie relevante Europese aanbestedingen, binnen het regime van de Aanbestedingswet, waaruit blijkt dat u aan deze eis voldoet.
 
De kandidaat beschikt over uitvoerige kennis van (Europese) wet- en regelgeving inzake aanbestedingen. Geef een toelichting (beschrijving) hoe u denkt aan de gevraagde kennis/ervaring in deze eis te voldoen. Geef ook aan hoe u deze kennis up to date houdt. Mocht u daartoe relevante opleidingen hebben gevolgd, benoem dan de naam van het opleidingsinstituut en het afstudeerjaar.


Inhoudelijke CV wensen
10 % Kandidaat is in staat om een gedegen advies/rapportage te schrijven c.q. te presenteren aan stakeholders, waaronder bestuur. Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) in uw toelichting waaruit blijkt dat u aan deze wens voldoet.
20 % De kandidaat is pro-actief, volhardend, heeft een sterk verantwoordelijkheidsgevoel en beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden (zowel mondeling als schriftelijk). Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) in uw toelichting waaru t blijkt dat u aan de competenties in deze wens voldoet.
20 % De kandidaat heeft aantoonbare ervaring met en is bereid om innovatieve inkoopconcepten zoals BVP toe te passen en tevens te introduceren binnen het team Inkoop en bij de interne klant . Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) in uw toelichting waaruit blijkt dat u aan deze wens voldoet.
10 % De kandidaat is creatief, accuraat en is in staat efficiënt en doelgericht te werken. Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) in uw toelichting waaruit blijkt dat u aan de competenties in deze wens voldoet.
20 % De kandidaat beschikt over aantoonbare ervaring met inkoopaccountmanagement. Hij/zij is in staat om maximaal mee te denken met de klant, om verbinding te maken en in staat om vorm te geven aan verdere professionalisering van de inkoopfunctie. Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) in uw toelichting waaruit blijkt dat u aan deze wens voldoet.
20 % De kandidaat heeft aantoonbaar ervaring met het uitvoeren van aanbestedingen via een e-sourcing applicatie zoals bijvoorbeeld Tenderned, Negometrix, CTM of gelijkwaardig. Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) een tweetal (Europese) aanbestedingen waaruit blijkt dat u aan deze wens voldoet.Planning
03-04-2014 00:00
08-04-2014 23:59
09-04-2014 23:59
15-04-2014 23:59
16-04-2014 00:00
01-05-2014 23:59

 

 
Type opdrachtgever
Provincie
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht