Beschrijving
Doel van de functie technisch medewerker:
De technisch medewerker biedt technisch-inhoudelijke advisering aan het beheer en onderhoud van de buitenruimte voor de elementen groen (bomen, reiniging, spelen, ecologie), civiel, verkeer en stedelijk water. Hij/zij brengt de technische randvoorwaarden in beeld voor de teamleiders van uitvoering. Hij/zij inventariseert op verzoek de kwaliteit van een element. Daarbij is de technisch medewerker verantwoordelijk voor het proces en de kwaliteit van de toegewezen contractproducten binnen het gehele dagelijkse operationele beheer & onderhoud en de kleine aanpassingen binnen de openbare ruimte Hij/zij ondersteunt op verzoek van de teamleiders, de directievoering en toezicht op de uitvoering van de contracten met derden.
Plaats in de organisatie:
De technisch medewerker ecologie maakt deel uit van het Bureau BPO binnen de afdeling uitvoering. Hij/zij legt rechtstreeks verantwoording af aan de teamleider BPO en onderhoudt een functionele lijn met de coördinatoren Uitvoering
Hoofdtaken:
-
Werken:
-
Verantwoordelijk voor het proces en de kwaliteit van de toegewezen op te leveren contractproducten binnen (voornamelijk) het aandachtsveld ecologie;
-
Verantwoordelijk voor het proces van de aanbesteding en de gunning van de toegewezen externe contractproducten binnen (voornamelijk) het aandachtsveld ecologie;
-
Daar bijspringen waar ondersteuning noodzakelijk is bij onder meer de directievoering UAV, toezichthouders binnen voornamelijk het aandachtsveld ecologie;
-
Advisering:
-
Verantwoordelijk bij de inhoudelijke advisering voor het aandachtsveld ecologie:
-
de intake,
-
de kwaliteit en
-
het proces van de adviezen
-
Bruggenbouwer tussen opdrachtgever en de uitvoerende teams.
-
Procescoördinatie van de eigen werkzaamheden c.q. taakgebieden:
-
Voorbereiding Uitvoering (projectenplanning, capaciteitsplanning, financiële dekking, bestekken, aanbestedingsproces)
-
Algehele voortgang werken
-
(be)waken over Integrale afstemming werken en processen
-
Hij/zij inventariseert, op aangeven van de opdrachtgever, de (kwaliteit) van het element Hij/zij zorgt voor – afhankelijk van soort contract- de directievoering en houdt toezicht op de uitvoering van derden.
-
Hij/zij verbetert –waar nodig in afstemming met de afdeling inkoop- bestaande contracten, bestekken en opdrachten
-
Hij/zij zorgt vanuit zijn/haar algemene deskundigheid (meerdere disciplines) voor de borging van technische randvoorwaarden, levert een bijdrage aan het opstellen van een stedelijke meerjarenplanning van grootonderhoud op basis van beleidsplannen en huidige kwaliteit van de elementen.
-
Hij/zij levert een bijdrage aan de toetsing van de programmering van het beheer op de consequenties voor de kwaliteit van de openbare ruimte op korte en lange termijn.
-
Hij/zij levert een bijdrage aan de toetsing van plannen t.b.v. (her)ontwikkeling op consequenties voor beheer en gebruik.
-
Hij/zij voert technisch overleg met bij het beheer betrokken professionele partijen.
-
Hij/zij levert het stafbureau bedrijfsvoering areaalgegevens aan.
-
Hij/zij ondersteunt zonodig bij het doorrekenen van scenario’s en het opstellen van beheeractiviteiten.
Hij/zij zorgt voor de inbreng van innovatie en vakontwikkeling.
Opdracht informatie
Startdatum |
14-1-2013 |
Einddatum |
31-12-2013 |
Optie tot verlenging |
ja |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Project |
Aanvraag reden opmerkingen |
|
CV eisen
|
|
|
Het door u aangeboden CV dient de volgende gegevens te bevatten;
naam, contactgegevens, geboortedatum, genoten opleidingen incl. diploma wel of niet behaald (jaartal diploma), relevante werkervaring, competenties, taalvaardigheden, overige vaardigheden, referenties en vermelding van eerder, bij een van de aangesloten organisaties, genoten werkervaring.
Het CV dient opgesteld te zijn in de Nederlandse taal en uit maximaal 5 pagina’s (A4) te bestaan. |
<style type="text/css"> #dialogcompetence.bPageBlock{ border-top: 0; } #dialogcompetence td.labelCol { width: 175px; } img.tooltip { background-image: url(/img/help/helpOrbs.gif); background-position: 0 0; background-repeat: norepeat; width: 20px; height: 13px; } img.tooltip:hover { background-position: -20px 0; } </style> <style type="text/css"> #dialogcriterium{ border-top: 0; } #dialogcriterium td.labelCol { width: 175px; } </style> <style type="text/css"> #dialogkeyword{ border-top: 0; } #dialogkeyword td.labelCol { width: 175px; } </style>
Procedure eisen
Aanvraagprocedure |
Segment leveranciers |
|
Omschrijving procedure |
- voor alle "normale/reguliere" aanvragen binnen Marktplaats: 2 dagen om vragen te stellen, 5 dagen om aan te bieden. |
|
|
|
|
Additionele toelichting procedure |
in het contract later moet worden opgenomen dat er een tussentijdse opzegtermijn is van 1 maand. |
|
Selectiegesprekken data en/of info
|
|
|
aanbieden loopt tot 10 januari, daarna gesprekken uiterlijke startdatum 21 jan
gaat om 12 uur, is 1,5 dag, dagen in overleg te bepalen |
Uren en werkdagen
|
12 |
Werkdagen |
Maandag; Dinsdag; Woensdag; Donderdag; Vrijdag |
|