Beschrijving
Startdatum |
1 mei 2014 |
Einddatum |
1 september 2014 |
Min. uurtarief |
|
Max. uurtarief |
€ 65,00 |
Uren per week |
36 |
Uren per dag |
8 |
Optie tot verlenging |
4 keer, 1 maanden |
De opdrachtomschrijving
Huidige situatie:
Tijdelijk is er bij het team Bedrijfsondersteuning van de afdeling Samen Leven en Werk behoefte aan extra ondersteuning. Deze extra ondersteuning richt zich met name op de ondersteuning van het team Werk, dit betekent dat de afhandeling van aanvragen levensonderhoud en de mutaties in de caseload van team werk de hoofdtaken zijn.
Opdrachtomschrijving gevraagde dienstverlening:
De belangrijkste taken van een backoffice A medewerker zijn ;
-Zorg dragen voor de administratief-juridische afhandeling en uitwerking van aanvragen WWB, IOAW, bijzondere bijstand, waaronder begrepen het opstellen van rapporten en beschikkingen, nadat de frontoffice medewerker de betreffende aanvraag heeft gecompleteerd en beoordeeld;
-Zorg dragen voor de administratief-juridische afhandeling van door de frontoffice medewerker geïndiceerde maatregelen, controles en mutaties;
-Voert werkzaamheden uit in het kader van de uitkeringsadministratie, waaronder in hoofdzaak wordt verstaan het muteren en controleren van aangeleverde gegevens, het maken van financiële berekeningen;
-Signaleert en beoordeelt wijzigingen in persoonlijke omstandigheden en initieert, voor zover nodig, een vervolgonderzoek;
De kandidaatomschrijving
We zijn op zoek naar een pro-actieve, flexibele, resultaatgerichte en zorgvuldige medewerker, die goed om weet te gaan met fluctuaties in het werkaanbod en die de juiste prioriteiten stelt in de werkzaamheden die moeten gebeuren. Kennis en ervaring met de Wet Werk en Bijstand is vereist om het kwaliteitsniveau van het team backoffice A te kunnen waarborgen. Het kunnen samenwerken met collega’s van andere teams is een noodzakelijke voorwaarde. Verder is gevoel voor cijfers en het kunnen omgaan met verschillende systemen zeer belangrijk.
De planning
Datum publicatie |
17 april 2014 |
Sluiting vragen |
21 april 2014 |
Beantwoording vragen |
22 april 2014 |
Sluiting opdracht |
23 april 2014 |
Gesprekken |
14 mei 2014 |
Terugkoppeling |
15 mei 2014 |
Eisen
-Indien u een leverancier bent dient u te beschikken over een G-Rekening* of een NEN Certificaat*. Zonder deze gegevens nemen wij uw bieding niet in behandeling.
-Recente en actuele kennis ten aan zien van de Wwb/Ioaw/Bbz, heffingskortingen en belastingen (aantoonbaar in CV)
-Recente en actuele ervaring met het pakket GWS-4all (aantoonbaar in CV)
-Ervaring op het gehele terrein van de uitkeringsadministratie Wwb/Ioaw/bbz (aantoonbaar in CV)
-Recente en actuele kennis ten aanzien van het afhandelen van aanvragen levensonderhoud, bijzondere bijstand, beëindigingen en overige mutaties (aantoonbaar in CV)
-Ervaring met het opstellen van beschikkingen ten behoeve van aanvragen levensonderhoud en Bijzondere bijstand (aantoonbaar in CV)
Gunningscriteria
-Je beschikt over meer dan 1 jaar ervaring als uitkeringsadministrateur (aantoonbaar in CV)
|
50% |
-Je hebt (recente) ervaring met het vervaardigen van beschikkingen in het kader van Wwb voor aanvragen levensonderhoud en aanvragen bijzondere bijstand (aantoonbaar in CV)
|
30% |
-Je hebt meer dan 1 jaar ervaring met het werken met GWS-4all (aantoonbaar in CV)
|
20% |
|