Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
REQ07195
 
Opdracht
Beleidsmedewerker Welzijn, 20 uur per wk
 
Sluitingsdatum
2014-05-06 11:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Welzijn en zorg
 
Provincie
Noord-Brabant
 
Beschrijving

Opdracht informatie

Startdatum 5-5-2014
Einddatum 31-12-2014
Optie tot verlenging Ja
Aantal posities 1
Aanvraag reden Vacatureruimte / vervanging

 

 

Voor welk team ga je werken?
De afdeling Beleid en Planvorming is onderverdeeld in 2 teams: team Ruimte en team Welzijn.
Je gaat werken binnen het team Welzijn. Daarin zijn de beleidsfuncties ondergebracht op het gebied van wmo, onderwijs, volksgezondheid, sociaal beleid, cultuur, kindercentra, jeugd, (maatschappelijke) zorg, bibliotheken en subsidies. In dit team werken 13 medewerkers en de teamleider is verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing.
 
 
Wat ga je doen?
Initiëren en coördineren van werkzaamheden op het terrein van de transities op het sociale domein;
bijv.:
-Doorontwikkeling van de Wmo aan de hand van Welzijn Nieuwe Stijl en De Kanteling.
-Coördinatie en opstellen Wmo-beleid, treedt op als eerste aanspreekpunt/klankbord voor vakinhoudelijke zaken en zorgt voor de  overdracht van vakkennis aan andere medewerkers.
-Bevorderen van de netwerksamenwerking op gebied van Wmo- beleid en uitvoering.
-Opstellen prestatieafspraken met leveranciers op basis van te bereiken maatschappelijke effecten.
-Regie voert op de uitvoering van het WMO beleid.
-Stimuleren van het opstellen van uitvoeringsbeleid op basis van gemeentelijk Wmo-beleid en monitoring van de effecten.
-Participeert in regionale- en provinciale vakoverleggen en werkverbanden, brengt hierbij de lokale belangen in en stimuleert regionale samenwerking.
-Vertaalt de vraag van het college naar concrete integrale bestuursopdrachten waarvoor een helikopterview nodig is.
 

Naast je functie krijg je ook een rol in de rampenbestrijding.
 
Voor deze veelzijdige functie zoeken wij een collega die:
-minimaal beschikt over een HBO of academisch werk- en denkniveau, bij voorkeur ervaring heeft in dit vakgebied;
-beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en weet om te gaan met tegengestelde belangen;
-plannen goed en duidelijk kan presenteren;
-regie kan voeren op uit te voeren beleid;
-resultaatgericht en zelfstandig is;
-kan samenwerken en een goed omschakelingsvermogen heeft;
-analytisch vermogen heeft, kan denken in oplossingen, projectmatig werken beheerst en een helikopterview heeft.
 

Wat bieden wij:
-een uitdagende functie in een klein collegiaal team en in een informele organisatie waar creativiteit en vernieuwing wordt gestimuleerd;
-een salaris afhankelijk van leeftijd, opleiding en ervaring van maximaal € 3896,00 bruto per maand bij een volle weektaak (schaal 10) exclusief 8% vakantiegeld, 5%            eindejaarsuitkering en 1,5% levensloopbijdrage, en
-een uitstekend secundair arbeidsvoorwaardenpakket, flexibele werktijden, ruime verlofregeling en een pensioenregeling.

 

 

Aanvraag gunningscriteria

 
Omschrijving
Knock-out
Belang (1 = minst, 10 = meest)
- opleiding (de mate waarin deze aansluit op gestelde in aanvraag) Niet ingeschakeld 3
- competenties (de mate waarin deze aansluiten op gestelde in aanvraag) Niet ingeschakeld 2
- referentie Niet ingeschakeld 1
- relevante ervaring (de mate waarin deze aansluit op gestelde in aanvraag) Niet ingeschakeld 4
   

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht