Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
REQ07394
 
Opdracht
Leidinggevende, supervisor callcenter, 36 uur per wk
 
Sluitingsdatum
2014-05-15 13:02
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
(Algemeen) management
 
Provincie
Noord-Brabant
 
Beschrijving

Opdracht informatie

Startdatum 26-5-2014
Einddatum 24-12-2014
Optie tot verlenging ja
Aantal posities 1
Aanvraag reden Bevalling / zwangerschap

 

FUNCTIE PROFIEL
Je bent een teamplayer met natuurlijk overwicht. Je communiceert handig en gebruikt daarbij je humor en creativiteit. Je geeft makkelijk feedback. Je bent een echte pragmaticus. Je stelt prioriteiten en vindt de juiste oplossing voor het meest acute probleem. Je bent oplossingsgericht en houdt overzicht. Je werkt graag in een hectische omgeving en houdt het hoofd koel. Je bent vriendelijk, enthousiast en positief ingesteld. Je neemt zelf verantwoordelijkheid voor je werk en het teambelang en toont je betrokken.

 

Je bent verantwoordelijk voor de operationele gang van zaken op de werkvloer. Je legt verantwoording af aan de teamleiders van het Servicepunt.

 

Specifieke resultaatgebieden:

-Plannen, aansturen en motiveren van medewerkers is de kern van het werk

-Verbeteren van werkprocessen

Deelnemen aan werkgroepen

 


FUNCTIE EISEN

In deze functie zijn dienstverlenende en leidinggevende vaardigheden leidend voor de sturing en beoordeling. Je beschikt over de gemeentebrede competenties resultaatgerichtheid, klantgerichtheid en samenwerken. Daarnaast beschik je over de competenties coachen, omgevingsbewustzijn, politieke sensitiviteit en plannen en organiseren.

 

Overige eisen:

-Een relevante afgeronde opleiding op HBO niveau en een afgeronde (supervisor) callcenter opleiding

-Minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie

-Ruime ervaring met motiveren en aansturen van medewerkers

-Ervaring met callcenter software is een pre

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht