Beschrijving
Opdracht informatie
Startdatum |
16-6-2014 |
Einddatum |
1-10-2014 |
Optie tot verlenging |
ja |
|
36 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Ziekte |
Je bent een stevige persoonlijkheid met natuurlijk overwicht die medewerkers kan begeleiden en ondersteunen bij de veranderingen. Je communiceert handig en gebruikt daarbij je humor en creativiteit. Je geeft makkelijk feedback. Je geeft heldere sturing, stelt de juiste prioriteiten, je bent oplossingsgericht en houdt overzicht. Je werkt graag in een hectische omgeving en houdt het hoofd koel. Je bent vriendelijk, enthousiast en positief ingesteld. Je neemt zelf verantwoordelijkheid voor je werk en het teambelang en toont je betrokken.
Samen met je collega teamleider ben je verantwoordelijk voor de uitvoering van het jaarplan van het Servicepunt . Je maakt deel uit van het managementteam van de afdeling en je legt verantwoording af aan het afdelingshoofd van Publieksservice
Specifieke resultaatgebieden:
-Integraal aansturen van medewerkers. Je geeft leiding aan een team van 30 tot 35 medewerkers. De nadruk van de werkzaamheden liggen op het motiveren en begeleiden van medewerkers zowel in teamverband als op individuele basis.
-Je draagt zorg voor de uitvoering van het jaarplan, signaleert en analyseert knelpuntenen afwijkingen.
-Je bewaakt de kwaliteit van de dienstverlening. Je bent in staat snel en adequaat te handelen indien de resultaten achter blijven.
Deelnemen aan en leiden van projectgroepen
In deze functie zijn dienstverlenende en leidinggevende vaardigheden essentieel. Je beschikt over de competenties resultaatgerichtheid, klantgerichtheid, samenwerken en politieke sensitiviteit.
Overige eisen:
-WO/HBO+ werk en denkniveau
-Minimaal 5 jaar ervaring in de aansturing van een dienstverlenend contactcenter
-Ruime ervaring met het realiseren van veranderingen binnen een team
-Ervaring met callcenter software is een pre
|