Beschrijving
Startdatum
|
15 juli 2014
|
Einddatum
|
30 september 2014
|
Min. uurtarief
|
|
Max. uurtarief
|
|
Uren per week
|
16
|
Uren per dag
|
8
|
Optie tot verlenging
|
3 keer, 2 maanden
|
De planning
Datum publicatie
|
6 juni 2014
|
Sluiting vragen
|
11 juni 2014
|
Beantwoording vragen
|
12 juni 2014
|
Sluiting opdracht
|
15 juni 2014
|
Gesprekken
|
4 juli 2014
|
Terugkoppeling
|
11 juli 2014
|
?
Wat houdt de functie in?
Als projectmanager ICT financiën op orde ben je verantwoordelijk voor het project ICT financiën op orde. Je zet het project op en stelt de projectgroep samen. Je draagt zorg
voor het tijdig en binnen budget opleveren van de deliverables. De doelen van het project zijn:
-Opzetten en inrichten van het project ICT financiën op orde;
-Vastleggen van de licenties en ICT contracten in de CMDB en in de SP71 brede contractendatabase;
-Doorvertaling van de afgesloten contracten naar een sluitende begroting en de verplichtingen administratie;
-Opzetten van een verrekeningsmodel op basis van de PDC met als doel de producten en diensten van SP71 door te belasten naar gebruik aan haar klanten
-Vanuit het verrekeningsmodel opzetten van klantrapportages en doorbelasting.
Jouw werkzaamheden zijn naast bovenstaand:
-Aansturen van een projectteam bestaande uit een mix van interne en externe medewerkers.
-Afstemmen met alle
Eisen
-Minimaal 5 jaar ervaring in het leiden van complexe projecten binnen gemeentelijke overheid.
-Minimaal HBO niveau.
Gunningscriteria
-Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met het leiden van complexe projecten binnen een shared service organisatie bij de lokale overheid.
|
50%
|
-Minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring bij verschillende klanten met het opzetten van verrekeningsmethodieken.
|
30%
|
-Ervaring met het opstellen van SLA's.
|
20%
|
|