Beschrijving
Startdatum
|
7 juli 2014
|
Einddatum
|
22 december 2014
|
Min. uurtarief
|
|
Max. uurtarief
|
|
Uren per week
|
24
|
Uren per dag
|
8
|
Optie tot verlenging
|
1 keer, 3 maanden
|
De planning
Datum publicatie
|
17 juni 2014
|
Sluiting vragen
|
19 juni 2014
|
Beantwoording vragen
|
20 juni 2014
|
Sluiting opdracht
|
23 juni 2014
|
Gesprekken
|
4 juli 2014
|
Terugkoppeling
|
4 juli 2014
|
Wat houdt de functie in?
-Je schoolt medewerkers in de praktijk op de betreffende vakgebieden.
-Je houdt periodiek coachingsgesprekken met medewerkers over de kwantiteit en kwaliteit van het werk en stimuleert hun om de zelfbeslissingsbevoegdheid te bereiken.
-Je bewaakt en verbetert de geleverde kwaliteit van de medewerkers en bewaakt de afhandelingstermijnen en taakuitvoering van de werkzaamheden.
-Je fungeert op uitvoeringsniveau als eerste aanspreekpunt voor de medewerkers ten aanzien van de inhoud en de kwaliteit van het werk.
-Je controleert de medewerker zonder zelfbeslissingsbevoegdheid op kwaliteit en toets deze aan de randvoorwaarden en regels waarin het product geleverd moet worden en stelt deze zo nodig ter iscussie.
-Je controleert of de uitvoeringspraktijk in overeenstemming is met de wet- en regelgeving.
-Je treedt op als materiedeskundige in het met de unitleider afgesproken vakgebied.
-Je signaleert en doet voorstelen tot bijsturen aan de unitleider indien de kwaliteit of de kwantiteit niet overeenkomt met het gewenst niveau.
-Je neemt deel aan het overleg met de unitleider en participeert in werkgroepen;
-Je neemt deel aan het kwaliteitsmedewerkers overleg.
-Je draagt bij aan het actueel houden van de informatiedragers in samenwerking met de Medewerkers Uitvoeringsbeleid.
Eisen
-HBO werk en denk niveau
-Tenminste 4 jaar WWB ervaring als klantmanager
Gunningscriteria
-Opleiding voor Kwaliteitsmedewerker (JKSD).
|
30%
|
-Ruime vakkennis op het gebied van de WWB en aanverwante wet- en regelgeving.
|
30%
|
-Minimaal 1 jaar ervaring met het werken in Civision (Szw-Net).
|
30%
|
-Je kan aantonen dat je goede communicatieve vaardigheden hebt.
|
10%
|
|