Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
REQ07608
 
Opdracht
Medewerker burgerzaken, 36 uur p/w
 
Sluitingsdatum
2014-06-25 09:46
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
 
Provincie
0
 
Beschrijving

Opdracht informatie

Startdatum 30-6-2014
Einddatum 1-8-2014
Optie tot verlenging ja
36
Aantal posities 1
Aanvraag reden Piekwerkzaamheden
Aanvraag reden opmerkingen NB het gaat niet om een algemeen klantcontactmedewerker, maar om een medewerker burgerzaken.

 

 

Aan de balie Burgerzaken verwerken van aanvragen voor verschillende producten, afhandelen van klantcontacten betreffende:
paspoorten, rijbewijzen, ID-kaarten, uittreksels, afschriften, VOG's, verhuizing, geboorte, overlijden, etc.

Aanspreekbaar, servicegericht, resultaatgericht, communicatief vaardig, flexibel en zelfstandig.
 
 

Taken en resultaten

-Analyseert de vraag van de burger / de afnemer en beoordeelt of van andere eventueel aanvullende diensten sprake kan zijn.

-Neemt aanvragen in ontvangst en neemt hierop zelfstandig besluiten.

-Bereidt aanvragen voor de specialisten Burgerzaken voor en draagt zorg voor een goede distributie.

-Plant afspraken in voor de vakspecialisten.

-Draagt goed over, verstrekt de benodigde gegevens en/of verwijst naar andere medewerkers, gemeentelijke afdelingen en instanties.

-Leidt of neemt deel aan projectgroepen.

-Verricht overige voorkomende werkzaamheden

-Participeert binnen het proces rampenbestrijding.

 

 

Functieprofiel

 

Zelfstandigheid/verantwoordelijkheid/bevoegdheden

Beslissingen en/of keuzes zijn repeterend en op zichzelf staand en vinden plaats binnen richtlijnen. Wel is eigen oordeel en eigen gedragsbepaling met een routine-matig karakter mogelijk, mits binnen bepaalde grenzen van het (uitvoerende) werk zoals bijvoorbeeld vooraf omschreven werkwijzen en ervaringskennis. Er bestaat een keuzemogelijkheid, doch uitsluitend uit twee of maximaal drie duidelijke mogelijkheden. Twijfel over de juiste keuze en/of beslissing is vrijwel niet mogelijk.                                            

 

Contacten

Contacten komen routinematig tot stand. Gezagsverhoudingen en rolpa­tronen zijn beide contactpartijen bekend. Precieze bedoeling is niet altijd vooraf bekend. Samenwerking is vanzelfsprekend. Doel van het contact is informatie-uitwisseling over uitvoerend werk of het contact vindt plaats in het kader van dienstverlening. De aard van de contacten is in zijn algemeenheid gericht op het verkrijgen van begrip.

 


Functie-eisen (uitgedrukt in kwaliteit en kwantiteit)

-MBO werk- en denkniveau

-Aanvullende opleiding tot medewerker publieksdiensten.

-Eén jaar aanvullende relevante werkervaring.

-Accuraat en procesmatig kunnen werken.

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht