Beschrijving
Standplaats: Gemeentehuis
Startdatum: 01.07.2014
Einddatum: 31.12.2014
Uren per week: 32
De belangrijkste taken
-Beoordeling en advisering op bouwinitiatieven/verzoeken om vooroverleg.
-Inhoudelijk beoordeling en administratief-juridische begeleiding van partiële bestemmingsplannen.
-Begeleiden van de wijzigings- en afwijkingsprocedures op grond van de Wro c.a.
-Behandelen van (juridische) vraagstukken op het terrein van de ruimtelijke ontwikkeling.
-In voorkomend geval assisteer je bij het voorbereiden en coördineren ten behoeve van de uitvoering van ruimtelijke procedures.
Wij vragen
Je hebt een HBO werk- en denkniveau (vakgebied ruimtelijke ordening). Je hebt in ieder geval meerjarige ervaring met het leiden van ruimtelijke procedures/projecten en pakt zaken integraal op. Je combineert zelfstandigheid met samenwerken.
Voor deze functie gelden de volgende competenties:
-proactieve, stevige persoonlijkheid;
-kunnen samenwerken en beschikken over een klantgerichte werkhouding;
-integraal denkend;
-organisatievermogen;
-zelfstandig en resultaatgericht kunnen werken;
-advies en communicatief vaardig (naar burgers en bestuur);
-proces –en projectmatig sterk;
-vlot kunnen schrijven
-creatief en oplossingsgericht;
-organisatiesensitief en een politiek- bestuurlijke antenne
Minimaal 5 jaar werkervaring in soortgelijke functie |
 |
8 |
Afgeronde HBO opleiding vakgebied ruimtelijke ordening |
 |
8 |
Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden |
 |
|
Kennis van gebied en/of beleid provincie Zuid-Holland is een pre |
 |
6 |
Werkdagen dinsdag t/m vrijdag |
 |
6 |
|