Beschrijving
Opdracht informatie
Startdatum |
1-7-2014 |
Einddatum |
31-12-2014 |
Optie tot verlenging |
ja |
|
18 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Project |
Werkzaamheden:
In overleg met de inkoopadviseur en contractmanager uitvoeren van onder meer de volgende werkzaamheden t.b.v. werken, diensten en leveringen voornamelijk op het gebied van civiele techniek:
-opstellen contractdocumenten m.u.v. technische specificaties;
-opstellen offerteaanvragen;
-opstellen wijzigingscontracten;
-opstellen opdrachtbrieven;
-administreren inkoopgegevens in SAP;
-juridisch, inkooptechnisch en inhoudelijk beoordelen offertes, voorstellen tot wijziging etc.
Competenties:
-zelfstandig, klantgericht en resultaatgericht kunnen werken;
-goede contactuele vaardigheden en goed kunnen samenwerken;
-werkzaamheden goed kunnen plannen;
-ontbrekende informatie (tijdig) kunnen signaleren;
Eisen:
-aantoonbare ervaring met het schrijven van contracten;
-aantoonbaar voldoende kennis en kunde op het gebied van wet- en regelgeving betreffende inkopen bij de (rijks)overheid, (ARW 2005), adminstratieve voorwaarden zoals de UAV-GC 2005;
-kennis van de Rijkswaterstaatorganisatie is een pré;
-kennis en ervaring in de civiele techniek is een pré;
-ervaring in SAP is een pré.
Aanvraag gunningscriteria
|
Opleidingsniveau zoals gevraagd in bijgevoegd functieprofiel |
 |
9 |
Jaren werkervaring zoals gevraagd in bijgevoegd functieprofiel |
 |
7 |
Ervaring in publieke sector |
 |
7 |
Relevantie werkervaring zoals gevraagd in bijgevoegd functieprofiel |
 |
10 |
Ervaring met projectmatig werken |
 |
7 |
|
|
|
|
|