Beschrijving
Opdracht informatie
Startdatum |
7-7-2014 |
Einddatum |
31-8-2014 |
Optie tot verlenging |
ja tot 31-12-2014 |
|
36 |
Aantal posities |
2 |
Aanvraag reden |
Piekwerkzaamheden |
Taken:
De klantmanager is verantwoordelijk voor intake en bemiddelen (team 1) of het beheer en het traject van zijn klanten (team 2)
Functie-inhoud
Team 1
-Matchen van klanten met een korte afstand tot de arbeidsmarkt op vacatures en kortdurend instrument, volgt de activiteiten op en zet vervolgacties uit
-past, indien nodig, actief de afstemmingsverordening toe;
-de kandidaat is bereid om een taakstellingen te aanvaarden (aantal aanmeldingen)
-de kandidaat is bereid om administratief ondersteunend te werken aan alle klantmanagers doelmatigheid
-goede kennis van rechtmatigheid is noodzakelijk
Team 2 : Trajectbegeleiding
-stelt een diagnose op (eventueel gebruik makend van inkoop van een diagnose)
-motiveert, activeert en stimuleert de klant om werkfit te worden
-verzorgt de bestelling van de noodzakelijke re-integratie-instrumenten
-bewaakt en controleert de voortgang van het traject
-draagt klanten die werkfit zijn over t.b.v. arbeidsbemiddeling
-de kandidaat klantmanager is bereid om een taakstelling te aanvaarden (aantal trajecten)
Functie eisen:
-3 x 36 uur per week
-Hbo werk- en denkniveau
-2 jaar relevante ervaring met de uitvoering van de Wwb (harde eis)
-Kennis van GWS4all en Mre
Competenties :
-Communicatief vaardig
-Inlevingsvermogen
-Integer
-Stressbestendig
-Zelfstandig
|