Beschrijving
Basisinformatie opdracht
MP-nummer |
2014-142 |
Functienaam |
Functioneel/ Technisch consultant Peoplesoft HR Helpdesk |
Functiefamilie |
Geen voorkeur |
Standplaats |
Amsterdam |
Startdatum |
4 augustus 2014 |
Einddatum |
1 november 2014 |
Min. uurtarief |
|
Max. uurtarief |
€ 100,00 |
Uren per week |
40 |
Uren per dag |
8 |
Optie tot verlenging |
Nee |
De opdrachtomschrijving
Werkomgeving
De dienst P&O heeft de ambitie om zich te ontwikkelen tot een afdeling met een procesgerichte organisatie die een waardevolle bijdrage levert aan de doelstellingen en projecten van VUmc. Om deze doelstellingen te realiseren is informatiemanagement in de vorm team functioneel beheer (recentelijk) binnen dienst P&O geïmplementeerd en ligt de focus op het kiezen, implementeren en borgen van een vernieuwd applicatielandschap. Recent is gestart met de implementatie/ uitbreiding van HR-helpdesk. Daarnaast heeft de implementatie van een ziekenhuisbreed nieuw EPD ook effect op het applicatielandschap van dienst functioneel beheer/ P&O en liggen er uitdagingen op het gebied van informatie- en applicatie-architectuur, changemanagementproces, projectportfolio, application life cyclement, informatiebeveiliging en de PDCA-cyclus.
Doel is om binnen 2 jaar te komen tot de implementatie van de visie op informatiemanagement, het professioneel functioneren en positionering van het team Functioneel Beheer & Ontwikkeling (IFB&O) en de realisatie van diverse strategische projecten.
Opdrachtbeschrijving:
Wij zoeken voor een periode van maximaal 3 maanden een functioneel/ technisch consultant met ruime ervaring HR Helpdesk 9.1/9.2. De consultant moet in staat zijn om een applicatie-upgrade uit te voeren en vervolgens de verder inrichting van de HR helpdesk volgens de wensen van de klant uit te voeren.
Geselecteerde kandidaten dienen rekening te houden met het feit dat gespreksdatum vaststaat, te weten woensdag 30 juli 2014 tussen 13:00 uur-16:00 uur. Deze dag dient door geselecteerde kandidaten vrij gehouden te worden in hun agenda.
De kandidaatomschrijving
Competenties / skills / ervaring
- Adviserend
- analytisch
- resultaatgericht
- kwaliteitsbewust
- ervaring in complexe organisaties
- Innovatief
- Organisatie sensitief
- Strategisch denker
- Teamplayer en kan zelfstandig werken
- Open en actieve werkhouding
- Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden
- Klantgericht, toegankelijk, gesprekspartner op elk niveau
- Werkt planmatig en gestructureerd
- Ervaring met projectmanagement
- Ervaring met een professionele People Soft functioneel beheer organisatie
Geselecteerde kandidaten dienen rekening te houden met het feit dat gespreksdatum vaststaat, te weten woensdag 30 juli 2014 tussen 13:00 uur -16:00 uur. Deze dag dient door geselecteerde kandidaten vrij gehouden te worden in hun agenda.
De planning
Datum publicatie |
14 juli 2014 |
Sluiting vragen |
23 juli 2014 |
Beantwoording vragen |
24 juli 2014 |
Sluiting opdracht |
27 juli 2014 |
Gesprekken |
30 juli 2014 |
Terugkoppeling |
31 juli 2014 |
Eisen
-Minimaal 3 jaar via cv aantoonbare werkervaring, welke niet ouder is dan 2 jaar, met inrichting en configuratie Selfservice HR Helpdesk
-Minimaal 3 jaar via cv aantoonbare werkervaring welke niet ouder is dan 2 jaar, met inrichting en Configuratie Vragen en antwoorden binnen HR Helpdesk
-Minimaal 3 jaar via cv aantoonbare werkervaring welke niet ouder is dan 2 jaar, met inrichting en Configuratie Categorie-Soort-Detail (Selfservice en Backoffice)
-Minimaal 3 jaar via cv aantoonbare werkervaring welke niet ouder is dan 2 jaar, met optimalisatie inrichting case management (o.a. mogelijk maken automatische statusafhandeling)
-Minimaal 3 jaar via cv aantoonbare werkervaring v, met ontwikkeling Diagram open cases per behandelgroep en oranje en rode cases
-Minimaal 3 jaar via cv aantoonbare werkervaring welke niet ouder is dan 2 jaar, met inrichting en configuratie signalering en archivering cases
-Minimaal 1 jaar via cv aantoonbare werkervaring met PeopleSoft HRMS 8.9 / 9.2
-Minimaal 1 jaar via cv aantoonbare werkervaring met PeopleSoft HR HelpDesk 9.1/ 9.2
-Minimaal 3 jaar via cv aantoonbare werkervaring welke niet ouder is dan 2 jaar, met PeopleTools 8.48, 8.50, 8.53
-Minimaal 3 jaar via cv aantoonbare werkervaring welke niet ouder is dan 2 jaar, met Messaging HRMS <-> HRHD
-Minimaal 1 jaar via cv aantoonbare werkervaring met Applicatie-upgrade HR helpdesk 91 naar 9.2
-Via cv aantoonbare goede beheersing van de Nederlandse taal in woord & geschrift
-Geen vakantie in genoemde periode
Gunningscriteria
-Active Analytics Framework (AAF)
|
20% |
-Integration Broker
|
15% |
-BISL/ITIL /PRINCE II
|
15% |
-MS SQL Server 2008
|
20% |
-PeopleCode
|
20% |
-Application Engine
|
10% |
|