Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
2014-142
 
Opdracht
Functioneel/ Technisch consultant Peoplesoft HR Helpdesk,40 uur p/w
 
Sluitingsdatum
2014-07-27 23:59
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Personeel en organistatie, ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Noord-Holland
 
Beschrijving

Basisinformatie opdracht

 

MP-nummer 2014-142
Functienaam Functioneel/ Technisch consultant Peoplesoft HR Helpdesk
Functiefamilie Geen voorkeur
Standplaats Amsterdam
Startdatum 4 augustus 2014
Einddatum 1 november 2014
Min. uurtarief  
Max. uurtarief € 100,00
Uren per week 40
Uren per dag 8
Optie tot verlenging Nee

 

De opdrachtomschrijving

Werkomgeving
De dienst P&O heeft de ambitie om zich te ontwikkelen tot een afdeling met een procesgerichte organisatie die een waardevolle bijdrage levert aan de doelstellingen en projecten van VUmc. Om deze doelstellingen te realiseren is informatiemanagement in de vorm team functioneel beheer (recentelijk) binnen dienst P&O geïmplementeerd en ligt de focus op het kiezen, implementeren en borgen van een vernieuwd applicatielandschap. Recent is gestart met de implementatie/ uitbreiding van HR-helpdesk. Daarnaast heeft de implementatie van een ziekenhuisbreed nieuw EPD ook effect op het applicatielandschap van dienst functioneel beheer/ P&O en liggen er uitdagingen op het gebied van informatie- en applicatie-architectuur, changemanagementproces, projectportfolio, application life cyclement, informatiebeveiliging en de PDCA-cyclus.
Doel is om binnen 2 jaar te komen tot de implementatie van de visie op informatiemanagement, het professioneel functioneren en positionering van het team Functioneel Beheer & Ontwikkeling (IFB&O) en de realisatie van diverse strategische projecten.


Opdrachtbeschrijving:
Wij zoeken voor een periode van maximaal 3 maanden een functioneel/ technisch consultant met ruime ervaring HR Helpdesk 9.1/9.2. De consultant moet in staat zijn om een applicatie-upgrade uit te voeren en vervolgens de verder inrichting van de HR helpdesk volgens de wensen van de klant uit te voeren.

Geselecteerde kandidaten dienen rekening te houden met het feit dat gespreksdatum vaststaat, te weten woensdag 30 juli 2014 tussen 13:00 uur-16:00 uur. Deze dag dient door geselecteerde kandidaten vrij gehouden te worden in hun agenda.


De kandidaatomschrijving

Competenties / skills / ervaring
- Adviserend
- analytisch
- resultaatgericht
- kwaliteitsbewust
- ervaring in complexe organisaties
- Innovatief
- Organisatie sensitief
- Strategisch denker
- Teamplayer en kan zelfstandig werken
- Open en actieve werkhouding
- Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden
- Klantgericht, toegankelijk, gesprekspartner op elk niveau
- Werkt planmatig en gestructureerd
- Ervaring met projectmanagement
- Ervaring met een professionele People Soft functioneel beheer organisatie
Geselecteerde kandidaten dienen rekening te houden met het feit dat gespreksdatum vaststaat, te weten woensdag 30 juli 2014 tussen 13:00 uur -16:00 uur. Deze dag dient door geselecteerde kandidaten vrij gehouden te worden in hun agenda.


De planning

 

Datum publicatie 14 juli 2014
Sluiting vragen 23 juli 2014
Beantwoording vragen 24 juli 2014
Sluiting opdracht 27 juli 2014
Gesprekken 30 juli 2014
Terugkoppeling 31 juli 2014

 

 

Eisen

-Minimaal 3 jaar via cv aantoonbare werkervaring, welke niet ouder is dan 2 jaar, met inrichting en configuratie Selfservice HR Helpdesk

-Minimaal 3 jaar via cv aantoonbare werkervaring welke niet ouder is dan 2 jaar, met inrichting en Configuratie Vragen en antwoorden binnen HR Helpdesk

-Minimaal 3 jaar via cv aantoonbare werkervaring welke niet ouder is dan 2 jaar, met inrichting en Configuratie Categorie-Soort-Detail (Selfservice en Backoffice)

-Minimaal 3 jaar via cv aantoonbare werkervaring welke niet ouder is dan 2 jaar, met optimalisatie inrichting case management (o.a. mogelijk maken automatische statusafhandeling)

-Minimaal 3 jaar via cv aantoonbare werkervaring v, met ontwikkeling Diagram open cases per behandelgroep en oranje en rode cases

-Minimaal 3 jaar via cv aantoonbare werkervaring welke niet ouder is dan 2 jaar, met inrichting en configuratie signalering en archivering cases

-Minimaal 1 jaar via cv aantoonbare werkervaring met PeopleSoft HRMS 8.9 / 9.2

-Minimaal 1 jaar via cv aantoonbare werkervaring met PeopleSoft HR HelpDesk 9.1/ 9.2

-Minimaal 3 jaar via cv aantoonbare werkervaring welke niet ouder is dan 2 jaar, met PeopleTools 8.48, 8.50, 8.53

-Minimaal 3 jaar via cv aantoonbare werkervaring welke niet ouder is dan 2 jaar, met Messaging HRMS <-> HRHD

-Minimaal 1 jaar via cv aantoonbare werkervaring met Applicatie-upgrade HR helpdesk 91 naar 9.2

-Via cv aantoonbare goede beheersing van de Nederlandse taal in woord & geschrift

-Geen vakantie in genoemde periode



Gunningscriteria

 

-Active Analytics Framework (AAF)

20%

-Integration Broker

15%

-BISL/ITIL /PRINCE II

15%

-MS SQL Server 2008

20%

-PeopleCode

20%

-Application Engine

10%

 

 
Type opdrachtgever
Zorginstelling
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht