Beschrijving
Aanvraagnummer
|
50
|
Aanvang
|
1 augustus
|
Duur
|
t/m 31 december 2014
|
Opleidingsniveau
|
HBO
|
Optie tot verlenging
|
1 maal 6 maanden
|
Regio
|
Groningen
|
Uren per week
|
20
|
Verloopt op
|
23-07-2014 23:59
|
Opdracht
Wij zijn op zoek naar een ervaren klantmanager, die zelfstandig de relaties beheert met klanten met zwaardere en/of meervoudige problematiek. Ervaring met intake is een pre. De eerste hoofdtaak is het realiseren van uitstroom en sociale activering, waarbij de klantmanager zelf activiteiten ontplooit of derden inschakelt. Deze activiteiten bestaan o.a. uit: het uitvoeren van reïntegratie-en activeringstrajecten, bemiddeling en plaatsen; het regisseren en monitoren van trajectuitvoering door derden; het ontwikkelen en onderhouden van netwerken; het initiëren en (mede) ontwikkelen van nieuwe producten. De tweede hoofdtaak is de effectieve en rechtmatige verstrekking van uitkeringen, waarin niet alleen alle aspecten van de uitkeringsprocedure worden uitgevoerd, maar de klantmanager ook participeert in projecten waarin vorm wordt gegeven aan beleidsmatige ontwikkeling m.b.t. de WWB.
Gunningscriteria (weging)
- Een relevante afgeronde HBO-opleiding (50%)
- Diploma JKGSD (20%)
- Heeft minimaal 3 jaar ervaring in de afgelopen 5 jaar in een soortgelijke functie (20%)
- Heeft aantoonbare kennis op het gebied van inkomen, arbeidsintegratie, belastingwetgeving, psychosociale hulpverlening (10%)
De kandidaten worden op basis van de gunningscriteria gerangschikt. Bij een gelijke score is het uur tarief doorslaggevend. Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet.
Competenties
De kandidaat dient over de volgende competenties te beschikken:
- uitstekende communicatieve en redactionele vaardigheden
- initiatiefrijk en kunnen improviseren
- een netwerk kunnen opbouwen en onderhouden
- zelfsturend vermogen
- is in staat de samenhang te zien
Gedurende de selectiegesprekken bij gemeente zullen deze competenties beoordeeld worden.
|