Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
2014-247
 
Opdracht
Service-eenheid manager ICT, 28uur p/w
 
Sluitingsdatum
2014-07-23 23:59
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving

 

Startdatum 1 september 2014
Einddatum 31 december 2014
Min. uurtarief  
Max. uurtarief  
Uren per week 28
Uren per dag 8
Optie tot verlenging 2 keer, 4 maanden

 

 

De planning

 

Datum publicatie 17 juli 2014
Sluiting vragen 21 juli 2014
Beantwoording vragen 22 juli 2014
Sluiting opdracht 23 juli 2014
Gesprekken 7 augustus 2014
Terugkoppeling 10 augustus 2014

 

 

 

Wat houdt de functie in?

Als SE-manager geef je direct leiding aan 9 fte bestaande uit 2 teamleiders, 1 projectmanager, 2 projectleiders, 1 architect, 1 informatiebeveiligingscoördinator en 2 servicemanagers. Daarnaast geef je indirect leiding aan een eenheid van ca. 50fte.

- Je bent verantwoordelijk voor en stuurt op het behalen van resultaten uit de begroting, het werkplan Servicepunt en leveringscontracten (incl. PDC) met de klantorganisaties.

- Je stimuleert en bewaakt de samenwerking tussen de SE-eenheden om, waar wenselijk, een integraal aanbod van diensten te leveren vanuit Servicepunt aan haar klanten.

- Je stuurt als integraal manager op de management aspecten als inzet en ontwikkeling van mensen (bijv. gesprekscyclus, talentmanagement, mobiliteit).

- Je bewaakt het beschikbare budget van de service-eenheid, je stuurt op de gewenste cultuur, houding en gedrag en hebt hierin een voorbeeldrol en bent in staat om meerdere stijlen van leidinggeven in te zetten.

- Je bewaakt de kwaliteit en tijdigheid van relevante stukken binnen het besluitvormingsproces.

- Je ontwikkelt en onderhoudt op strategisch/tactisch niveau een relatienetwerk met zowel de eigenaren, klanten, collega-SE-managers als de ICT-leveranciers van Servicepunt. Je initieert en bevordert de samenwerking binnen de teams van ICT en met de andere Service-eenheden van SP en met de klanten. Je bent verantwoordelijk voor contractenafspraken met softwareleveranciers en detacheringsbureaus.

- Je signaleert ontwikkelingen in de omgeving en zet die om in kansen en concrete voorstellen voor innovatie van de ICT-dienstverlening, in samenhang met de SP-brede dienstverlening en positionering in de regio. Je bent in staat deze strategisch te verbinden met de doelstellingen van de klantorganisaties (vak manager).

- Je adviseert de directeur over organisatie-brede en strategische onderwerpen en over de integrale inzet van ICT bij het behalen van de door de gemeenten en Servicepunt

geformuleerde doelstellingen.

 

 

Eisen

-Academisch werk- en denkniveau aangevuld met een opleiding bedrijfskundige informatica of bedrijfskunde.



Gunningscriteria

 

-Minimaal 1 jaar ervaring met het succesvol opbouwen van een inter-gemeentelijke shared service organisatie, onderdeel ICT en het als MT-lid mede succesvol maken van de shared service organisatie als geheel (meerdere en samenhangende disciplines).

40%

-Minimaal 5 jaar ervaring met het begeleiden van ontwikkel- en verandertrajecten en het zelf projectmatig realiseren ervan.

20%

-Minimaal 5 jaar ervaring met leiding geven aan een ICT-afdeling (zowel op het gebied van dienstverlening als infrastructuur).

20%

-Minimaal 5 jaar ervaring met werken in gemeentelijke en complexe bestuurlijke omgevingen.

20%

 

 
Type opdrachtgever
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht