Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
004143
 
Opdracht
Medewerker grondverwerving , 24 uur p/w
 
Sluitingsdatum
2014-08-25 00:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
 
Provincie
Groningen
 
Beschrijving

Startdatum 15-09-2014
14-03-2015
24
24
8
2
Hoe vaak kan er eventueel verlengd worden?
3 De lengte van de verlengde periode(s) in maanden.
 

 

De functie
Voor het realiseren van infrastructurele projecten is veelal grondverwerving noodzakelijk. Er wordt gestreefd naar minnelijke aankoop. Dit blijkt in een enkele geval niet altijd haalbaar, zodat onteigening volgt. Als medewerker grondverwerving ben je binnen het cluster Grondzaken verantwoordelijk voor:

-Bijdrage aan het provinciale grondbeleid door verwerving van onroerende zaken op onteigeningsbasis;

-De totstandkoming van verwervingsplannen (je stelt plannen zelf op of coördineert de totstandkoming ervan);

-De advisering van projectleiders over vastgoed gerelateerde aangelegenheden.

Verder ben je verantwoordelijk voor rapportages aan projectleiders, begeleiding van bestuurlijke en notariële procedures en het bijhouden van de voortgang van de aankoopdossiers. In je rol als intermediair tussen de interne opdrachtgevers enerzijds en de externe partijen weet je belangen goed af te wegen en te behartigen.

 

 

Functie-eisen
Als medewerker grondverwerving beschik je over een afgeronde hbo-opleiding Vastgoed en Makelaardij, vastgoedmanagement, SVM nivo makelaardij o.z. of rentmeester. Lidmaatschap van de Kamer LV van de stichting Vastgoedcert en/ of  een  cursus Grondverwerving en Schadevergoedingen strekt tot de aanbeveling.  Je hebt minimaal 5 jaar ervaring bij gemeente of waterschap, provincie (of gelijkende organisatie). Daarbij hoort ook een goed gevoel voor bestuurlijke verhoudingen, ervaring met het aankopen op basis van volledige schadeloosstelling, kennis van de regels inzake staatssteun en een passende zakelijke instelling.


Je dient te beschikken over de volgende competitieve vaardigheden

-Doelgericht handelen:

-Klantgerichtheid:

-Netwerkvaardigheid:

-Integraal werken:

-Plannen en organiseren:

-Probleemanalyse:


Tarief
Minimaal: € 55,00
Maximaal: € 70,00

Inclusief alle kosten, exclusief BTW.


Inhoudelijke CV eisen
U voegt een CV van maximaal 5 pagina's A4 toe. Het CV is in het Nederlands gesteld. NB. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.

Afgeronde hbo-opleiding Vastgoed en Makelaardij, vastgoedmanagement, SVM nivo makelaardij o.z. of rentmeester.
 
Ervaring met het aankopen op basis van volledige schadeloosstelling.


Inhoudelijke CV wensen
20 % Lidmaatschap van de Kamer LV van de stichting Vastgoedcert en/ of een cursus Grondverwerving en Schadevergoedingen strekt tot de aanbeveling.
40 % Je hebt minimaal 5 jaar ervaring bij gemeente of waterschap, provincie (of gelijkende organisatie).
40 % Gevoel voor bestuurlijke verhoudingen, kennis van de regels inzake staatssteun en een passende zakelijke instelling.


Planning
31-07-2014 00:00
18-08-2014 00:00
18-08-2014 23:59
25-08-2014 00:00
25-08-2014 00:00
12-09-2014 23:59
 
Type opdrachtgever
Provincie
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht