Beschrijving
Opdracht informatie
Startdatum |
1-9-2014 |
Einddatum |
1-3-2015 |
Optie tot verlenging |
2 * een half jaar |
|
36 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Ziekte |
Aanvraag reden opmerkingen |
De inzet is afhankelijk van de duur van de ziekte van onze vaste medewerker en wordt in overleg bepaald |
De afdeling Ondersteuning werkt aan de verbinding in de bedrijfsvoering. Klantgericht maar met een bedrijfsmatige benadering. Uitvoering en beheer, maar ook adviserend, kader stellend en control. De afdeling zorgt voor de doorontwikkeling van zowel personeel als organisatie. In verband met langdurige ziekte van onze vaste medewerkster zoeken we een tijdelijke:
ALLROUND MEDEWERKER DIV M/V
Wat zijn je taken?
- Digitale registratie van documenten en archivering Verseon;
- Fysieke dossiervorming;
- Overeenkomstig de voorschriften bijhouden van het archief;
- Ondersteunen van medewerkers uit de organisatie bij het gebruik en zoeken in Verseon;
- Behandelen van vragen uit de organisatie.
Aanvraag gunningscriteria
|
Minimaal MBO opleiding (niveau 4) |
 |
10 |
Afgeronde relevante vakopleiding (SOD 1 of LARM) |
 |
|
Minimaal 3 jaar recente (niet ouder dan een half jaar) werkervaring met genoemde uitvoerende taken binnen een gemeente en/of overheidsinstantie. |
 |
10 |
Aantoonbare recente (niet ouder dan een half jaar) ervaring met zowel analoge archivering als zaakgericht werken. Dit dient per werkervaring aangegeven te worden. |
 |
10 |
Afgeronde opleiding SOD 2 is een pré |
 |
5 |
Kennis van en ervaring met het DMS Verseon is een pré. |
 |
8 |
Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden |
 |
|
Het cv dient voorzien te zijn van 2 referenties (naam referent, organisatie, telefoonnummer) |
 |
|
Het maximum tarief voor deze opdracht is € 45.00 |
 |
|
|
|
|
|
|