Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
REQ14144
 
Opdracht
Senior Adviseur Bedrijfsvoering, 36 uur p/w
 
Sluitingsdatum
2014-08-26 23:59
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
 
Provincie
Utrecht
 
Beschrijving

Opdracht informatie

Startdatum

1-9-2014

Einddatum

28-2-2015

Optie tot verlenging

ja

36

Aantal posities

1

Aanvraag reden

Vacatureruimte / vervanging


Als coördinator en senior adviseur ben je onderdeel van de afdeling Ondersteuning en Advies (O&A). Je bent verantwoordelijk voor het coördineren van de werkzaamheden binnen de uitgevoerde klantcontactcenter-specialisaties van het team ondersteuning (Training, Kwaliteitsmanagement, Workforcemanagement, Content, Techniek, Rapportage/managementinformatie, Changemanagement, Webcare).

Je begeleidt de specialistische medewerkers op hun vakgebied en stemt de capaciteitsbehoefte onderling af op basis van de changekalender.

Je monitort de voortgang van de productie en van projecten en stuurt op het continu verbeteren dit proces. Je durft medewerkers aan te spreken en helpt ze bij het verkrijgen van inzicht en het ontwikkelen van vaardigheden.

Je zorgt voor voortdurende verbinding tussen de specialismen van Ondersteuning en de afdeling Meldingenproces.

Je fungeert als aanspreekpunt en adviseur voor de manager en de coördinatoren uit het meldingenproces op alle specialismen van Ondersteuning.

Je adviseert de staf van de directie op directiebrede onderwerpen en thema’s en draagt zorg voor vernieuwing o.h.g.v. ICT en procesgerelateerde vraagstukken op alle processen van de directie. Tevens geeft je uitvoering aan het afdelingsbeleid en je signaleert kansen en bedreigingen.


Functietypering

Coördineren van de werkzaamheden binnen de uitgevoerde klantcontactcenter-specialisaties van het team ondersteuning (Training, Kwaliteitsmanagement, Workforcemanagement, Content, Techniek, Rapportage/managementinformatie, Changemanagement, Webcare)

-Inhoudelijk begeleiden van de specialistische medewerkers in hun dagelijkse werkzaamheden op MBO+/HBO niveau) en het monitoren van de voortgang en afspraken.

-Zorgt voor voortdurende verbinding tussen de specialismen van Ondersteuning en de afdeling Meldingenproces.

-Stuurt op continu verbeteren van het werkproces.

-Fungeert als aanspreekpunt en adviseur voor de manager en de coördinatoren uit het meldingenproces op alle specialismen van Ondersteuning.

-Adviseert de staf van de directie op directiebrede onderwerpen en thema’s.

-Draagt zorg voor vernieuwing o.h.g.v. ICT en procesgerelateerde vraagstukken op alle processen van de directie.

-Geeft uitvoering aan het afdelingsbeleid. Signaleert kansen en bedreigingen en onderneemt verbetermaatregelen.


Functie-eisen

Werk- en denkniveau

-HBO/WO


Kennis en ervaring

-Kennis van de contactcenter processen en ondersteunende processen (zoals WFM, rapportages, content management, kwaliteitsmanagement en functioneel- en technisch beheer)

-Sterke coachende vaardigheden

-Bekend met COPC denk- en werkmethodiek

-Uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden.


Competenties

-Organisatiesensitiviteit

-Analyserend vermogen

-Overtuigingskracht

-Klantgerichtheid.

-Plannen en organiseren

-Samenwerken.

-Individu en groepsgericht aansturen
 

Aanvraag gunningscriteria

 

 

Omschrijving

Knock-out

Belang (1 = minst, 10 = meest)

Tenminste een afgeronde HBO-opleiding en WO werk- en denkniveau

Niet ingeschakeld

7

Aantoonbare kennis van en ervaring met contactcenter processen en ondersteunende processen (zoals WFM, rapportages, content management, kwaliteitsmanagement en functioneel- en technisch beheer)

Niet ingeschakeld

10

Aantoonbare werkervaring als coach/ teamleider in de contactcenterbranche

Niet ingeschakeld

9

Bekend met COPC denk- en werkmethodiek

Niet ingeschakeld

8

Soortgelijke ervaring binnen overheidsorganisaties of sterk procedureel ingerichte organisatieculturen

Niet ingeschakeld

6

 

 

 

 
Type opdrachtgever
Rijkswaterstaat
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht