Beschrijving
Startdatum
|
1-9-2014
|
Einddatum
|
28-2-2015
|
Optie tot verlenging
|
ja
|
|
36
|
Aantal posities
|
1
|
Aanvraag reden
|
Vacatureruimte / vervanging
|
Als coördinator en senior adviseur ben je onderdeel van de afdeling Ondersteuning en Advies (O&A). Je bent verantwoordelijk voor het coördineren van de werkzaamheden binnen de uitgevoerde klantcontactcenter-specialisaties van het team ondersteuning (Training, Kwaliteitsmanagement, Workforcemanagement, Content, Techniek, Rapportage/managementinformatie, Changemanagement, Webcare).
Je begeleidt de specialistische medewerkers op hun vakgebied en stemt de capaciteitsbehoefte onderling af op basis van de changekalender.
Je monitort de voortgang van de productie en van projecten en stuurt op het continu verbeteren dit proces. Je durft medewerkers aan te spreken en helpt ze bij het verkrijgen van inzicht en het ontwikkelen van vaardigheden.
Je zorgt voor voortdurende verbinding tussen de specialismen van Ondersteuning en de afdeling Meldingenproces.
Je fungeert als aanspreekpunt en adviseur voor de manager en de coördinatoren uit het meldingenproces op alle specialismen van Ondersteuning.
Je adviseert de staf van de directie op directiebrede onderwerpen en thema’s en draagt zorg voor vernieuwing o.h.g.v. ICT en procesgerelateerde vraagstukken op alle processen van de directie. Tevens geeft je uitvoering aan het afdelingsbeleid en je signaleert kansen en bedreigingen.
Functietypering
Coördineren van de werkzaamheden binnen de uitgevoerde klantcontactcenter-specialisaties van het team ondersteuning (Training, Kwaliteitsmanagement, Workforcemanagement, Content, Techniek, Rapportage/managementinformatie, Changemanagement, Webcare)
-Inhoudelijk begeleiden van de specialistische medewerkers in hun dagelijkse werkzaamheden op MBO+/HBO niveau) en het monitoren van de voortgang en afspraken.
-Zorgt voor voortdurende verbinding tussen de specialismen van Ondersteuning en de afdeling Meldingenproces.
-Stuurt op continu verbeteren van het werkproces.
-Fungeert als aanspreekpunt en adviseur voor de manager en de coördinatoren uit het meldingenproces op alle specialismen van Ondersteuning.
-Adviseert de staf van de directie op directiebrede onderwerpen en thema’s.
-Draagt zorg voor vernieuwing o.h.g.v. ICT en procesgerelateerde vraagstukken op alle processen van de directie.
-Geeft uitvoering aan het afdelingsbeleid. Signaleert kansen en bedreigingen en onderneemt verbetermaatregelen.
Functie-eisen
Werk- en denkniveau
-HBO/WO
Kennis en ervaring
-Kennis van de contactcenter processen en ondersteunende processen (zoals WFM, rapportages, content management, kwaliteitsmanagement en functioneel- en technisch beheer)
-Sterke coachende vaardigheden
-Bekend met COPC denk- en werkmethodiek
-Uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden.
Competenties
-Organisatiesensitiviteit
-Analyserend vermogen
-Overtuigingskracht
-Klantgerichtheid.
-Plannen en organiseren
-Samenwerken.
-Individu en groepsgericht aansturen
Aanvraag gunningscriteria
Tenminste een afgeronde HBO-opleiding en WO werk- en denkniveau
|

|
7
|
Aantoonbare kennis van en ervaring met contactcenter processen en ondersteunende processen (zoals WFM, rapportages, content management, kwaliteitsmanagement en functioneel- en technisch beheer)
|

|
10
|
Aantoonbare werkervaring als coach/ teamleider in de contactcenterbranche
|

|
9
|
Bekend met COPC denk- en werkmethodiek
|

|
8
|
Soortgelijke ervaring binnen overheidsorganisaties of sterk procedureel ingerichte organisatieculturen
|

|
6
|
|
|
|
|
|