Beschrijving
Startdatum |
15 september 2014 |
Einddatum |
1 februari 2015 |
Min. uurtarief |
|
Max. uurtarief |
€ 110,00 |
Uren per week |
16 |
Uren per dag |
8 |
Optie tot verlenging |
2 keer, 6 maanden |
De opdrachtomschrijving
Huidige situatie:
De gemeente Venlo is al sinds 2013 bezig met een kwaliteitsverbetering op sturing en beheersing. Deze verbeteringen zijn vertaald in een actieprogramma met diverse sporen (zoals Basis op orde) en werkgroepen waarbij sterk de focus ligt op financieel en informatiemanagement gebied. Ondersteuning hierin is noodzakelijk.
Opdrachtomschrijving gevraagde dienstverlening:
Zie voorgaande kandidaat omschrijving/opdrachtomschrijving.
De kandidaatomschrijving
De consultant is een enthousiast, energiek, communicatief vaardig persoon. Hij/zij is door zijn/haar inhoudelijke kennis van en ervaring met ontwikkelingen op het gebied van vernieuwing en invoering van een rekeningschema, een nieuwe kostenverdeelsystematiek, een projectadministratie en software op het gebied van P&C in staat om samen met de organisatie een volgende stap in verbeteringen en professionalisering binnen de gemeente Venlo te realiseren, met in achtneming van de gestelde kaders. De kandidaat dient, naast flexibiliteit en organisatiesensitiviteit, over een uitstekend analytisch vermogen te beschikken en professioneel om te kunnen gaan met weerstand en verandermanagement. Ook dient de kandidaat een teamplayer te zijn.
De planning
Datum publicatie |
28 augustus 2014 |
Sluiting vragen |
31 augustus 2014 |
Beantwoording vragen |
1 september 2014 |
Sluiting opdracht |
4 september 2014 |
Gesprekken |
8 september 2014 |
Terugkoppeling |
9 september 2014 |
Eisen
Bent u leverancier dan dient u over een G-Rekening* of NEN Certificaat* te beschikken. Bent u ZZP’er dan beschikt u over een VAR Verklaring WUO of DGA 2014 en uittreksel handelsregister. Zonder deze gegevens nemen wij uw bieding niet in behandeling.
Gunningscriteria
-Je beschikt over HBO/universitair werk- en denkniveau, aantoonbaar in CV.
|
20% |
-Je hebt in de afgelopen 2 jaar aantoonbaar werkervaring opgedaan met ontwikkelingen en verbetering op financieel gebied bij de overheid, waarbij uit je CV blijkt dat je mondeling en schriftelijk kunt schakelen op diverse niveaus (binnen een organisatie)
|
25% |
-Je hebt ervaring met ontwikkelingen, verbeteringen en implementatie met betrekking tot de onderwerpen rekeningschema, kostenverdeelsystematiek, projectadministratie en software P&C, aantoonbaar in CV.
|
30% |
-Je hebt ervaring met deze werkzaamheden bij een 100.000+ gemeente, aantoonbaar in CV.
|
15% |
-Je kunt je vanuit ervaring verplaatsen in de verschillende rollen en disciplines bij een gemeente en van daar uit je werkzaamheden uitvoeren. Laat dit zien aan de hand van een casusbeschrijving.
|
10% |
|