Beschrijving
Opdracht informatie
Startdatum |
20-10-2014 |
Einddatum |
15-12-2014 |
Optie tot verlenging |
ja |
|
36 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Project |
Opdracht
De projectleider onderzoekt op welke (deel)aspecten van telefonie en digitale dienstverlening de vier gemeenten intensief kunnen samenwerken. Hij stelt een advies op, waarin hij aangeeft hoe deze intensieve samenwerking het beste vorm gegeven kan worden. Hij draagt zorg voor een tijdige besluitvorming over het advies. Hij is verantwoordelijk voor het verder invullen van de samenwerking, waarbij ook afspraken worden gemaakt die betrekking hebben op de lijnorganisaties. Hij zoekt verbinding met de in oprichting zijnde ICT-samenwerking voor de BERM-gemeenten. De projectleider legt verantwoording af aan de BERM-directie.
De projectleider levert het definitieve advies uiterlijk medio december 2014 op.
Het betreft hier een opdracht tot medio december 2014 met een omvang van maximaal 20 adviesdagen.
Profiel
De projectleider kan organisatorisch leiding geven en heeft gedegen vakinhoudelijke kennis:
-HBO/WO werk- en denkniveau;
-Relevante opleiding, bijvoorbeeld bestuurskunde of organisatiekunde;
-Minimaal 10 jaar aantoonbare ervaring als projectleider/-manager binnen de (gemeentelijke) overheid;
-Aantoonbare ervaring met (verander)projecten op het gebied van publieke dienstverlening;
-Bij voorkeur ervaring met (implementatie)projecten van gemeentelijke Klant ContactCentra.
Van de projectleider worden de volgende competenties verwacht:
-Visie op moderne publieksdienstverlening
-Samenwerkingsgericht, beschikt over overtuigingskracht;
-Sterk verbindende kwaliteiten;
-In staat om met alle lagen van een organisatie samen te kunnen werken;
-Politiek/ bestuurlijk inzicht;
-Organisatiesensitiviteit;
-Doortastend en resultaatgericht;
-Goede communicatieve en sociale vaardigheden in woord en geschrift.
|