Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
130
 
Opdracht
Beleidsmedewerker digitaal archiefbeheer, 24 uur p/w
 
Sluitingsdatum
2014-10-30 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie, ICT (zakelijke automatisering), Management support
 
Provincie
Utrecht
 
Beschrijving

Aanvraagnummer

130

Aanvang

zo spoedig mogelijk

Duur

tot 3 maanden na aanvang

Opleidingsniveau

HBO

Optie tot verlenging

0 maal 0 maanden

Regio

Utrecht

Uren per week

24

Verloopt op

30-10-2014 09:00

 


Wij zijn op zoek naar een ervaren en deskundige beleidsmedewerker op het gebied van het opzetten en inrichten van digitale archieven. De medewerker wordt belast met het opstellen van invoeringsplan voor het beheer van digitale informatie.

De beleidsmedewerker gaat zich de komende tijd bezighouden met o.a.:

-De regievoering op de verbinding met het Regionaal Historisch Centrum (streekarchief)

-De uitvoer van het horizontaal toezicht op archieven (invullen van de Kritische Prestatie Indicatoren)

-De planvorming op de invoering van het beheer op digitale archieven. Welk zal voorzien in een structuur die nodig is om het archief- en informatiebeheer in goede en geordende staat te krijgen en te houden

-De projectleiding bij de digitalisering va bouwdossiers.



Gunningscriteria (weging)

-Ervaring met het invoeren van digitaal archiefbeheer in een gemeente (30%)

-Minimaal 3 jaar werkervaring in de afgelopen 5 jaar als beleidsmedewerker  digitale  archiefbeheer (30%)

-Aantoonbaar leiding gegeven aan minimaal 2 vergelijkbare projecten, blijkend uit het CV (30%)

-Minimaal een afgeronde HBO opleiding  op het gebied van informatievoorziening (10%).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. Wordt aan het betreffende gunningscriterium voldaan dan wordt in de eerste beoordelingsfase het bijbehorende percentage geheel toegekend. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.

In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaten voldoen aan de hierna te noemen competenties:

-Resultaatgerichtheid en kosteneffectiviteit

-Samenwerken

-Klantgerichtheid

-Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid

-Gevoel voor politiek-ambtelijke verhoudingen

-Initiatief nemen en innoveren.

Gedurende de selectiegesprekken bij gemeente zullen deze competenties beoordeeld worden.

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht