Beschrijving
Opdracht informatie
Startdatum |
1-11-2014 |
Einddatum |
31-12-2014 |
Optie tot verlenging |
ja |
|
36 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Project |
Aanvraag reden opmerkingen |
Als gevolg van diverse projecten is er behoefte aan extra ondersteuning ten aanzien van bestaande caseloads |
Taken:
De klantmanager is verantwoordelijk voor het beheer en het traject van zijn klanten.
Functie-inhoud
-Bestandsbeheer
-Draagt te verwerken mutaties op het gebied van de rechtmatigheid over aan bestandsbeheer ten einde de continuïteit van de betalingen te kunnen waarborgen;
- fungeert als schakel tussen de preventieve en repressieve kant van de fraudebestrijding;
-past, indien nodig, actief de afstemmingsverordening toe;
Trajectbegeleiding-stelt een diagnose op (eventueel gebruik makend van inkoop van een diagnose)-motiveert, activeert en stimuleert de klant om werkfit te worden
-verzorgt de bestelling van de noodzakelijke re-integratie-instrumenten
-houdt contact met de re-integratiebedrijven teneinde de voortgang van het traject te waarborgen
-bewaakt en controleert de voortgang van het traject
-draagt klanten die werkfit zijn over t.b.v. arbeidsbemiddeling
Functie eisen:
-Hbo werk- en denkniveau-2 jaar relevante ervaring met de uitvoering van de Wwb
- Minimaal 2 jaar ervaring met diagnosestelling in het kader van re-integratie
-ervaring met het inkopen van instrumenten in het kader van re-integratie
-Kennis van GWS4all en Mre
Competenties :
-Communicatief vaardig
-Inlevingsvermogen
-Integer
-Stressbestendig
-Zelfstandig
|