Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
REQ09780
 
Opdracht
interimmanager contactcenter, 36 uur p/w
 
Sluitingsdatum
2014-11-13 11:32
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
(Algemeen) management
 
Provincie
Noord-Brabant
 
Beschrijving

Opdracht informatie

Startdatum 17-11-2014
Einddatum 17-5-2015
Optie tot verlenging ja
36
Aantal posities 1
Aanvraag reden Vacatureruimte / vervanging
Aanvraag reden opmerkingen zie tekst

 

Je bent een stevige persoonlijkheid die in staat is om een gedegen analyse op te stellen en te adviseren over noodzakelijke veranderingen. Je kunt met een natuurlijk overwicht medewerkers begeleiden en ondersteunen bij de veranderingen.  Je communiceert handig en gebruikt daarbij je humor en creativiteit. Je geeft makkelijk feedback en weet om te gaan met weerstand. Je geeft heldere sturing, stelt de juiste prioriteiten, je bent oplossingsgericht en houdt overzicht. Je werkt graag in een hectische omgeving en houdt het hoofd koel. Je bent vriendelijk, enthousiast en positief ingesteld. Je neemt zelf verantwoordelijkheid voor je werk en het teambelang en toont je betrokkenheid.

Samen met je collega teamleider ben je tevens verantwoordelijk voor de uitvoering van het jaarplan van het Servicepunt . Je maakt deel uit van het managementteam van de afdeling en je legt verantwoording af aan het afdelingshoofd van Publieksservice

Specifieke resultaatgebieden:

-Analyseren van de bestaande organisatie en werkwijze

-Adviseren over de noodzakelijke veranderingen 

-Integraal aansturen van medewerkers. Je geeft leiding aan een team van 30 tot 35 medewerkers. De nadruk van de werkzaamheden liggen op het motiveren en begeleiden van medewerkers zowel in teamverband als op individuele basis.

-Je draagt zorg voor de uitvoering van het jaarplan, signaleert en analyseert knelpuntenen afwijkingen.

-Je bewaakt de kwaliteit van de dienstverlening. Je bent in staat snel en adequaat te handelen indien de resultaten achter blijven.

Deelnemen aan en leiden van projectgroepen

 

In deze functie zijn dienstverlenende en leidinggevende vaardigheden essentieel. Je beschikt over de competenties probleemanalyse, resultaatgerichtheid, klantgerichtheid, samenwerken en politieke sensitiviteit.

 

Overige eisen:

-WO/HBO+ werk en denkniveau

-Werkervaring bij de overheid

-Minimaal 5 jaar ervaring in de aansturing van een dienstverlenend contactcenter

-Ruime ervaring met het realiseren van veranderingen binnen een team

-Ruime ervaring in verbeteren van bedrijfsvoeringsprocessen

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht