Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
REQ09352
 
Opdracht
Administratief medewerker uitvoering WMO, 20 uur p/w
 
Sluitingsdatum
2014-11-24 18:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie, Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Drenthe
 
Beschrijving

Opdracht informatie

Startdatum 5-1-2015
Einddatum 1-4-2015
Optie tot verlenging Ja
20
Aantal posities 1
Aanvraag reden Anders

 

 

Administratief medewerker uitvoering WMO (tijdelijk)
 

Wegens verschuiving en uitbreiding van taken voor de uitvoering van de nieuwe WMO is de gemeente Westerveld op zoek naar een administratief medewerker uitvoering WMO.

Werkzaamheden en taken
We zijn op zoek naar een klantgerichte medewerker die thuis is in het werkgebied Wmo en aantoonbare ervaring heeft met de volgende werkzaamheden:
Het afhandelen en verwerken van administratieve processen binnen het WMO team;
Het invoeren van gegevens binnen het KRS systeem;
Het muteren, verwerken en afhandelen van o.a. wijzigingen en beëindigingen van een voorziening;
Het verwerken van rapportages en beschikkingen;
Het verwerken van nota’s m.b.t. de WMO;
Het aanmelden van indicaties en informatie aan het CAK voor de vaststelling eigen bijdrage van inwoners;
Beantwoording van vragen van leveranciers en inwoners m.b.t. tot de stand van zaken;
Het bijdragen aan het zo goed mogelijk helpen/ondersteunen van de nieuwe klanten/doelgroepen die we vanaf januari 2015 mogen verwelkomen.


Wat vragen wij?
Je bent een gedreven collega met een afgeronde relevante administratieve MBO opleiding.
De Kanteling kent voor jou geen verrassingen meer.
Je bent een echte teamspeler, maar kunt ook zelfstandig  werken.
Je bent integer, zakelijk en professioneel en kunt op een verantwoorde manier de belangen van de cliënt en de belangen van de organisatie tegen elkaar afwegen.
Je bent communicatief, zowel mondeling als schriftelijk, goed onderlegd.

Je bent in staat om met verschillende instanties in overleg te treden.
Je bent doortastend, oplossingsgericht en vertoont klantgericht gedrag (geen “doorschuifmentaliteit”).

Ervaring met ons automatiseringssysteem Key 2 financiën is een vereiste en ervaring met het werken met een Zaaksysteem is een pré.

Het maximumtarief voor deze functie bedraagt € 45,00 per uur. Aanbiedingen boven dit tarief worden niet in behandeling genomen.

 

Aanvraag gunningscriteria

 
Omschrijving
Knock-out
Belang (1 = minst, 10 = meest)
Minimaal een afgeronde relevante administratieve MBO opleiding Niet ingeschakeld 8
Aantoonbare recente (niet ouder dan een jaar) relevante werkervaring van minimaal 2 jaar in een soortgelijke functie binnen de gemeentelijke overheid Niet ingeschakeld 10
Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (oa incl reiskstn woon-werk en fee kstn) Ingeschakeld  
Recente ervaring met Key 2 financiën, dit dient duidelijk in het cv naar voren te komen. Ingeschakeld  
Recente ervaring met KRS systeem, dit dient duidelijk in het cv naar voren te komen. Niet ingeschakeld 8
20 uur per week beschikbaar vna 5 januari 2015 tot 1 april, met mogelijkheid tot verlenging (eventuele verlenging onder dezelfde voorwaarden Ingeschakeld  
Het maximumtarief voor deze opdracht is € 45.00, aanbiedingen boven dit tarief worden niet in behandeling genomen. Ingeschakeld  
   

 

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht