Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
REQ09505
 
Opdracht
Medewerker Klantcontactcentrum, 36 uur p/w
 
Sluitingsdatum
2014-12-16 18:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Management support
 
Provincie
Drenthe
 
Beschrijving

Opdracht informatie

Startdatum 5-1-2015
Einddatum 31-12-2015
Optie tot verlenging ja, optioneel
36
Aantal posities 2
Aanvraag reden Anders
Aanvraag reden opmerkingen Door uitbreiding taken binnen sociaal domein zal er meer werk binnen komen bij het Klantcontactcentrum KCC. 'Daarvoor zoeken we 1 fte, zo mogelijk meer tot maximaal 2 fte, afhankelijk van het aanbod.

 

Medewerkers Klantcontactcentrum KCC
(1 tot 2 fte, tijdelijk tot 1-1-2016)
 

Wat houdt de functie in?

-Je verzorgt geduldig en attent het eerste contact met klanten aan de telefoon

-Je verstrekt informatie en advies over diensten en producten van de gemeente en andere overheden

-Je handelt klantvragen zelfstandig, snel en correct af, waar nodig vraag je door tot je de vraag achter de vraag kent

-Je doel is 80% van de vragen bij het eerste contact af te handelen

-Je registreert klantgegevens en klant vragen snel en correct en gebruikt  zorgvuldig het kennismanagementsysteem voor het beantwoorden van de vragen

-Naast telefonie ben je inzetbaar voor de balie, receptie, mail, post en administratieve taken en werk je enthousiast mee aan de verdere ontwikkeling van ons KCC.

 

Wat neem je mee aan gedrag en vaardigheden?

-Empathie: In het contact laten merken open te staan voor gevoelens, houding en motivatie. De eigen invloed op anderen begrijpen en er rekening mee houden.

-Luisteren: Belangrijke boodschappen oppikken uit de communicatie; aandacht en ruimte geven aan gesprekspartners, op reacties ingaan en waar nodig kunnen doorvragen

-Omgaan met details: Aandacht hebben voor details; langdurig effectief kunnen omgaan met detailinformatie


 
Wat vragen wij?

-Afgeronde MBO opleiding

-Bereidheid om te werken in een rooster met wisselende inzet. 

 

Aanvraag gunningscriteria

 
Omschrijving
Knock-out
Belang (1 = minst, 10 = meest)
Minimaal 1 jaar recenter werkervaring bij gemeenten in soortgelijke functie bij een Klantcontactcentrum Gemeenten Niet ingeschakeld 8
Afgeronde MBO opleiding Niet ingeschakeld 8
Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (oa incl reiskstn woon-werk en fee kstn) Ingeschakeld  
bereidheid om te werken in een rooster met wisselende inzet. Ingeschakeld  
Het maximumtarief voor deze opdracht is € 35.00 Ingeschakeld  
   

 

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht