Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
REQ09517
 
Opdracht
Helpdeskmedewerker, 24 uur p/w
 
Sluitingsdatum
2014-12-16 18:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving

Opdracht informatie

Startdatum 19-12-2014
Einddatum 3-4-2015
Optie tot verlenging ja
24
Aantal posities 1
Aanvraag reden Bevalling / zwangerschap

 

De dagelijkse werkzaamheden bestaan uit het registeren, oplossen en afhandelen van eerstelijns ICT-meldingen en gebruikersvragen. Je maakt hierbij gebruik van de applicatie Topdesk. Alle meldingen die binnenkomen bij de helpdesk, los je samen met je collega's vakkundig, effectief en klantvriendelijk op.  

 

 

Aanvraag gunningscriteria

 
Omschrijving
Knock-out
Belang (1 = minst, 10 = meest)
Minimaal drie jaar werkervaring van en kennis met het werken bij een helpdesk. Niet ingeschakeld 8
Minimaal drie jaar aantoonbare ervaring op het gebied van Office 2007, Windows (ook XP) en Topdesk. Dit dient duidelijk in het cv vermeld te worden. Ingeschakeld  
Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (oa incl reiskstn woon-werk en fee kstn) Ingeschakeld  
Afgeronde MBO-opleiding op het gebied van ICT Ingeschakeld  
   

 

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht